کشتی اوستا کیش یکی از تفریحات و جزء زیباترین و عظیم ترین کشتی های  جزیره کیش می باشد همچنین تنھا کشتی است که دارای گواھینامه بین المللی ایزو ۹۰۰۱ و ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ رضایتمندی مشتری در زمینه گردشگری دریایی بوده و برنامه تفریحی کشتی اوستا نیز تنها ۲ ساعت است.

کشتی اوستا کیش بسیار لوکس بوده و دارای بلیت ارزان برای رزرو از سایت کیشلندریار می باشد. سواری بر روی این کشتی چه در روز و چه در شب رویایی بوده و همچنین در ابتدای ورود میز و صندلی هایی توسط مهماندار به مسافران داده می شود و برای هر خانواده یک میز اختصاصی در نظر گرفته شده است که از هر نظر گردشگران تور کیش را راضی خواهد کرد.

مطالبی کامل درباره تمامی تفریحات و اماکن گردشگری در کیش

برنامه های شاد در کشتی اوستا کیش

کشتی اوستا کیش با شروع حرکت و جدا شدن از اسکله، موزیک های شاد را آغاز می کند و با استند آپ کمدی جذاب ادامه می یابد. در ادامه ترکیب موزیک های پر نشاط  باسبک های مختلف تنها در سلایق گردشگران اجرا می شود. این کشتی برای رضایت بیشتر میهمانان خود وعده ای ناهار و شام را همراه میان وعده های خوش مزه سرو می کند.

کشتی اوستا کیش پذیرایی شام یا ناهار را در اواسط برنامه انجام می دهد و بر روی عرشه زیبای کشتی تفریحی اوستای کیش از اواسط زمان حرکت، موزیک زنده سنتی با دف نوازی بسیار زیبا اجرا خواهد شد و امکان استفاده از مناظر زیبای دریا و دورنمای جزیره کیش وجود دارد.

کشتی اوستا کیش امکاناتی مثل کافی شاپ با تمامی تجهیزات و نوشیدنی های متنوع و عکاسی حرفه ای برای عکس گرفتن از لحظه هایتان را در بردارد. سوار شدن بر این کشتی بسیار لذت بخش است و خاطرات زیبایی را در ذهنتان ثبت می کند. شم می توانید بلیط رزرو کشتی اوستا و یا دیگر تفریحات کیش را با پایین ترین نرخ ممکن از سایت کیشلندریار انجام دهید و تفریحی لذت بخش را تجربه کنید.

با کشتی تفریحی آکواریوم طوطیا کیش به طور کامل آشنا شوید 

شرایط رزرو بلیت کشتی اوستا کیش

کشتی اوستا کیش مبلغی که برای خریداری بلیت ثبت کرده، بابت استفاده از این کشتی کیش، موزیک و پذیرایی شام یا ناهار است و هزینه عکس و کافی شاپ جداگانه محاسبه می شود. شرایط رزرو بلیت این کشتی از قبیل:
1. بلیط افراد بالای ۳ سال بصورت تمام بها محاسبه میگردد
2.حضور مسافر ۳۰ دقیقه قبل از حرکت کشتی در ترمینال مسافربری بندرگاه الزامی می باشد.
3.این بلیط شامل قوانین چارتر بوده و در صورت کنسلی به هر دلیل از طرف مسافر، هیچ وجهی عودت نخواهد شد
4.هر بلیط برای رزرو یک صندلی می باشد و مھماندار جای مسافر را در سالن کشتی مشخص می کند و مسافر حق اعتراض ندارد.

بیشتر بخوانید :
منابع :