یکی دیگر از رستوران های خوب جزیره کیش رستوران هایپر کیش است. این رستوران به مکان های مهمی همچون مجتمع تجاری کیش، بازار مریم، اسکله تفریحی و … نزدیک می باشد که می تواند پس از استفاده از تفریحات کیش، گزینه ای مناسب برای استراحت و صرف غذا محسوب شود. رستوران مذکور دارای فضایی آرام و دل نشین بوده که بهترین شرایط را برای مشتریان و مسافران فراهم آورده است.

برای آشنایی با رستوران ها و کافی شاپ های کیش کلیک کنید

سر آشپز های رستوران هایپر کیش بسیار حرفه ای بوده و غذاهایی لذیذ همراه با کیفیت عالی را طبخ می نمایند.انواع غذا های لذیذ و خوش طعم ایرانی را می توانید در منو این رستوران مشاهده نمایید بی شک با یک بار امتحان از طرفداران اصلی غذا های رستوران فوق خواهید شد. اگر به دنبال صرف غذا در مکان دنج با منوی متنوع  در طول تور کیش هستید، همراه کیشلندیار در ادامه مطلب باشید.

مزایا و امکانات رستوران هایپر کیش

رستوران محبوب هایپر کیش با چیدمانی بسیار لوکس و زیبا فضایی دل انگیز و خاطره انگیز را به وجود آورده است.از دیگر نکته های مهم این رستوران این است که می توانید از هایپر مارکت بزرگ کیش که یکی از مراکز خرید جزیره به شمار می رود هم خرید کنید و نیاز های خرید خود در دسته خوراکی ها را در کنار این رستوران بر طرف نمایید.

رستوران دیدنی هایپر کیش دارای امکاناتی همچون اینترنت رایگان، موزیک زنده، پارکینگ، صبحانه، تحویل رایگان، زمین بازی و … می باشد. شما می توانید برای سورپرایزهای ویژه خود میز رزرو کنبد. در این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای فست فودی نیز ارائه می شود.

با کافه رستوران آب نبات در کیش آشنا شوید

رستوران جذاب هایپر کیش سرویس دهی مناسب و پرسنلی مودب دارد که همین عوامل سبب شده تا بسیار محبوب باشد. شما می توانید در زمانی که از مرکز خرید هایپر کیش خرید می کنید، در زمان گرسنگی و تشنگی به این رستوران مراجعه کرده و نیازهای خود را برطرف نمایید.

چه هتل هایی به رستوران هایپر کیش نزدیک هستند؟

این رستوران به هتل های کیش مانند هتل شایگان کیش، هتل شایان کیش و … نیزنزدیک می باشد. اسکله تفریحی کیش به این رستوران فاصله ی کمی داشته و گردشگران  تور کیش می توانند بعد از صرف غذا به اسکله تفریحی مراجعه کنند. در این اسکله، تفریحاتی همچون جت اسکی، کیبل اسکی و … وجود دارد.

منابع :