رستوران پوریا کیش یکی از بهترین رستوران های ایرانی در جزیره کیش است که در زمان سفر به این جزیره نام آن را بارها خواهید شنید. تجربه فضایی آرام و دل نشین در این رستوران امکان پذیر بوده چون در رستوران پوریا کیش همه چی سنتی ترتیب داده شده است. تمامی دکوراسیون و میز و صندلی های این رستوران به سبک ایرانی اصیل می باشد.

محیط رستوان پوریا کیش شما را به یاد خانه مادربزرگ ها یا پدر و مادران را به زمان های دور می برد. این امر می تواند خاطرات خوبی از آن ها را زنده می کند. در وهله اول وارد رستوران شوید با حوض کوچکی رو به رو خواهید شد که با آب نمایی زیبا، صدای گوش نوازی دارد. سپس میز و صندلی های سنتی یا تخت های چوبی با یک بالشت تا تشک مهیای تکیه زدن شما می باشد.

تمامی رستوران ها و کافی شاپ های کیش در یک نگاه

رستوران معروف پوریا کیش برای عاشقان غذاهای ایرانی بهترین گزینه می باشد. از این رو کیشلندیار در میان تمامی تفریحات کیش که همراه با رزرو تور کیش به گردشگران ارائه می دهد، بلیط رزرو این رستوران با بهترین تخفیفات را نیز در اختیار آن ها قرار خواهد داد. اگر شما نیز قصد دارید تا از این مزیت ها در سفر خود بهره مند شوید، ما را دنبال کنید.

کیفیت بالای غذا در رستوران درجه یک پوریا کیش

رستوران عالی پوریا کیش نه تنها در میان کیشوندان (شهروندان جزیره کیش را کیشوند می گویند) بلکه در میان گردشگران تور کیش نیز پر آوازه و محبوب است. کیفیت بالای غذاهای ایرانی و بین المللی و سرو نوشیدنی های مختلف و سرویس دهی عالی سبب شده تا این مکان به رستورانی فوق العاده تبدیل شود.

دلیل این که کیفیت غذاهای رستوران پوریا در کیش بالا است این می باشد که از بهترین مواد اولیه و با کیفیت تمامی غذاهای خود را طبخ می نماید. البته این کیفیت بالا سبب می شود تا غذاهایی که در منوی رستوران وجود دارد قیمتی بالا نیز داشته باشند که با این وجود ارزش امتحان کردن را دارند.

رستوران پوریای جزیره کیش به دلیل وسعت بالایی که دارد 200 نفر میهمان را پذیرش کرده و برای مراسم ها و میهمانی های خاص سالنی ویژه دارد. فضای سنتی همراه غذایی با کیفیت سبب می شود تا لذت صرف غذا، بی نهایت افزایش یابد. شما می توانید با انتخاب این رستوران لحظانی خاطره انگیز در سفر را سپری نمایید.

آشنایی با رستوران شاندیز صفدری کیش 

امکانات رستوران پوریا کیش شامل چه مواردی می شود؟

اگر هوس کردید صبحانه ای غنی و پر انرژی را در اول صبح نوش جان کنید حتماً منوی صبحانه رستوران را از دیت ندهید. علاوه بر این موارد امکاناتی همچون سیستم تهویه هوا، سیستم خنک کننده و سرویس بهداشتی را نیز دارا می باشد.

در این رستوران فضایی برای بازی کودکان در نظر گرفته شده تا لحظه هایی را به خوشی سپری نمایند. پخش موسیقی زنده و اینترنت رایگان از دیگر ویژگی ها و امکانات این رستوران می باشد. پارکینگ هم برای میهمانان در دسترس می باشد.

از نکته های مهم رستوران پوریا در جزیره کیش موقعیت مکانی آن است. زیرا این رستوران کیش در طبقه همکف یکی از هتل های کیش به نام هتل پارمیس کیش قرار دارد. هتل پارمیس کیش یکی از بهترین هتل های 3 ستاره کیش است که با اقامت در آن می توان به این رستوران سنتی دست پیدا کرد.

منابع :