کارتینگ کیش ورزش مفرح و هیجان انگیز و پایه ورزش اتومبیل رانى حرفه اى می باشد. پیست این کارتینگ در جزیره کیش به طول ۸۰۰ متر یکى از بزرگ ترین پیست هاى خاورمیانه و نخستین پیست کارتینگ در ایران است. در این مجموعه  موتورهاى چهار چرخ ATV و ماشین هاى کنترل از راه دور هم  وجود دارد.

اطلاعاتی کامل درباره تمامی مراکز تفریحی و گردشگری در کیش

کارتینگ کیش یک تجربه ی هیجان انگیز از تفریحات کیش برای همه محسوب می شود. زیرا تمامی افراد چه خانم ها و چه آقایان می توانند از این تفریح بهره مند شوند. این ورزش یک ورزشی شاد و پر هیجان به حساب می آید  که پایه ورزش اتومبیل رانی حرفه ای می باشد. برای اطلاعات بیشتر و تجربه این تفریح در تور کیش با کیشلندیار تا انتهای این مطلب همراه شوید.

کارتینگ کیش چگونه اجرا می شود؟

در کارتینگ جزیره کیش خودروهایی که  در آن استفاده می شود، چرخ هایی کوچک، فرمانی کوچک و صندلی کوچک دارند. این خودروهای حرفه ای از دور مثل اسباب بازی بچه ها به نظر می آید. اما درست پس از استفاده و سوار شدن بر روی این خودرو ها هیجان ناشی از این ورزش را حس خواهید کرد که بدون شک بالاتر از حد تصور شما می باشد.

کارتینگ کیش از چه خصوصیاتی برخوردار می باشد؟

 کارتینگ محبوب کیش همانطور که گفته شد یکی از بزرگ ترین پیست های خاورمیانه و البته نخستین کارتینگ در ایران است که طرفداران زیادی را به خود جذب می کند. آن دسته از افرادی که نیاز به هیجان بالا و حس خوشایند ناشی از این هیجان را در خود دارند می توانند با استفاده از این ورزش کارتینگ تجربه ای فوق العاده را برای خود به ارمغان آورند.

آشنایی کامل با تفریح باگی در کیش

کارتینگ  در کیش با پیستی رو باز طولی معادل بر 800 متر و عرض 7 متر را دارا می باشد. این پیست کارتینگ ، پذیرای علاقمندان و گردشگران بسیاری بوده و همچنین به عنوان میزبان اولین دوره مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور شناخته می شود. بنابراین می توان گفت  قدمی موثر برای نزدیک شدن این رشته ورزشی به سطح استانداردهای جهانی داشته است.

کارتینگ معروف کیش مکانی بسیار مناسب برای  علاقه مندان به اتومبیل سواری می باشد. چراکه این فضا با ایجاد خودرو های حرفه ای و استاندارد بی نظیر با امنیت کامل و بدون نگرانی از علاقه مندان و شرکت کنندگان پذیرایی فوق العاده را به عمل خواهد آورد.

کارتینگ کیش از هیجان انگیز ترین تفریحات در کیش محسوب می شود. به همین دلیل حتی گردشگرانی که علاقه مند به خودرو نیستند با شنیدن نام کارتینگ کیش و یک بار مشاده از دور بازی شرکت کنندگان وسوسه خواهد شد. یادتان نرود که این پیست یکی از بزرگ ترین پیست های خاورمیانه می باشد. پیشنهاد می کنم با توجه به زیبایی های جزیره کیش، دنبال هیجان در جای دیگری نباشید و این تجربه را، از دست ندهید.

شرایط استفاده از کارتینگ کیش  چگونه می باشد؟

استفاده از کارتینگ پارس سافاری کیش برای همه آزاد است به طوری که  حداقل سن برای استفاده از این پیست کارتینگ در کیش 10 سال با حداقل قد 140 سانتی متر می باشد. اما توجه داشته باشید که  حضور والدین برای استفاده کنندگان زیر 16 سال الزامی است. شما می توانید با مراجعه به این مجموعه از این تفریح هیجان انگیز و بی نظیر در جزیره کیش بهره مند شوید.

بانجی شوتینگ کیش را بیشتر بشناسید

کارتینگ بدون شک برای علاقه مندان به خودرو و ماشین سواری یک تجربه تکرار نشدنی را به ارمغان خواهد آورد. اگر به تور سفر به کیش رفته اید استفاده از این تفریح را هیچگاه از دست ندهید. برای خرید بلیط کارتینگ کیش ابتدا می بایستی تا به قیمت کارتینگ را مورد بررسی قرار دهید و سپس با مفایسه و تخفیفات ویژه از سایت کیشلندیار به صورت آنلاین و یا تلفنی تهیه نمایید که این بهترین روش برای استفاده از این تفریح می باشد.

منابع :