گذر طبیعت کیش درفضایی به وسعت 35 هزار مترمربع ساخته شده است. 6 هزار متر مربع از این مساحت  را فضای سبز تشکیل داده که مربوط به گونه های گیاهی می باشد. نمای بسیار زیبا و طراحی های بکار رفته در این فضا مکانی فوق العاده را برای استراحت و گشت و گذار گردشگران عزیز فراهم می کند.

گذر طبیعیت کیش به دلیل خاک مناسب و شرایط آب و هوایی جزیره کیش مکانی مناسب برای کاشت گیاهان بومی منطقه و وجود درختان انجیر معابد می باشد. وجود این گیاهان و درختان زیبا فضایی فوق العاده را ایجاد کرده است تا  گردشگران و کیشوندان بتوانند در فضایی آرام، لحظاتی بیاد ماندنی و توام از نشاط را در این پارک زیبای جزیره کیش تجربه کنند.

گذر طبیعت کیش دارای چه امکاناتی می باشد؟

گذر طبیعت کیش در خود امکاناتی مانند  نیمکت برای نشیمن ، نور پردازی زیبا بدون نصب تیر چراغ برق و … را ایجاد کرده است. وجود این امکانات و نورپردازی های بسیار دقیق و بی نظیر این پارک را به یکی از بهترین و زیبا پارک های جزیره کیش تبدیل می کند.

گذر طبیعت کیش همچنین با نصب وسایل بازی برای کودکان 5 تا 12 سال توانسته لحظه های شادی را برای کودکان شما نیز فراهم کند. اینگونه شما با قرار دادن کودکان خود در قسمت بازی هیچگونه نگرانی را از این بابت حس نخواهید کرد. بخشی از فضای گذر طبیعت به محلی برای بازی های ماسه ای اختصاص داده شده است که گردشگران می توانند به بازی و سرگرمی با یکدیگر در این مکان بپردازند.

دیدنی های پارک گذر طبیعت کیش

گذر طبیعت کیش با  استفاده از مصالح سازگار با محیط زیست درخود به عرض 6.5 متر فضایی مناسب را برای دستگاه های ورزشی ایجاد کرده است. از دیگر جاذبه هایی که در این پارک وجود دارد می توان از باغ پرندگان، لاک پشت ها و پارک آهوان کیش نام برد. همچنین  15 قطعه مجسمه فایبرگلاس شبیه به حیوانات مختلف در این پارک قرار داده شده و در معرض نمایش عموم گذاشته می شوند.

گذر طبیعت کیش علاوه بر تمامی طراحی ها و امکاناتی که در فضای خود ایجاد کرده است دارای یک آبنمای بسیار زیبا می باشد. این آبنما با الگو برداری از مرجان های خلیج ساخته شده که زیبایی بسزایی را به چشم می کشد. شما می توان در این آبنمای مرجانی متنوع ترین گونه های مرجان را مشاهده کنید و لذت ببرید.

بیشتر بخوانید :
منابع :