بازار مرکز تجاری کیش در سال 1379 احداث شده و دارای ۴۷۹ واحد تجاری، با زمینه فعالیت در عرضه پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای و ارائه خدماتی مثل آژانس مسافرتی، آژانس املاک و …، چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان را دارا است.

بازار مرکز تجاری کیش با امکانات و کالاهای مقرون به صرفه ای که دارد باعث شده تا مسافرین جزیره نتوانند بی تفاوت از کنار این مجتمع تجاری عبور کنند، وسعت، گیرایی، طراحی و نورپردازی داخلی زیبای آن نظر گردشگران کیش را به خود جلب می‌کند.

رستوران گردان مرکز تجاری کیش

بازار مرکزتجاری کیش دارای یک رستوران فوق العاده شیک و لوکس گردان است. در این رستوران غذاهای ایرانی، جنوبی، فست فودی با بالاترین کیفیت و مواد اولیه تازه طبخ شده و با نهایت احترام برای مشتری های خود سرو می کند. در این رستوان می توان خاطرات خوبی در کنار خانواده و دوستان خود تجربه کرد.

بازار مرکز تجاری کیش دارای متنوع‌ترین فروشگاه‌ها است و می‌توان همه ی مایحتاج خود را در این بازار پیدا کرد. فروشگاه های بسیاری از نمایندگی‌های معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد. در مرکز تجاری کیش همه شب رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه کشی با برنامه‌های شاد و اهداء جوایز نفیس به برندگان اجرا می‌گرد و با جوائز نفیس از مسافران عزیز به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.

بازار مرکز تجاری کیش در کشور ایران نمونه است. هر چه جنس خارجی مارک و تک را آنجا می توان پیدا کرد. از پوشاک اصل ترکیه تا کت شلوار های ایتالیایی، فرانسوی و یا خوردنی ها مانند: چای های کشور های دنیا از همه مدل، آدامس های خارجی، لوازم های آرایشی مارک و کم پیدا، ادکلن و عطر های تک دنیا را می توان در این مرکز تجاری کیش به راحتی یافت.

بازار مرکز تجاری کیش یکی از برزگ تری مراکز خرید در جزیره کیش می باشد و دارای طراحی و دکوراسیون جذابی است. وجود آب نما و تزئینات خاص در محوطه این بازار، زیبایی این مجموعه را دوچندان کرده است. امکان ندارن افرادی که برای خرید به این مکان می ایند نارضایتی داشته باشند.

موقعیت مکانی فوق العاده بازار مرکز تجاری کیش

مرکز خرید تجاری کیش واقع در خیابان فردوسی بعد از تقاطع پروین اعتصامی می باشد. این مجتمع تجاری با توجه به موقیعت مناسب و جناس با کیفیت، متنوعی که دارد از معروفیت ویژه ای دربین بومیان کیشوند و گردشگران جزیره برخوردار است.

بیشتر بخوانید :
منابع :