بازار پانیذ کیش در زمینی به مساحت ۱۰٬۰۰۰ متر مربع، در دو طبقه در سال ۱۳۷۸ بنا گردیده است. موقعیت بازار پانیذ بین دیگر مراکز تجاری محبوب جزیره کیش از جمله بازارهای پردیس ۱ و ۲، مرکز تجاری و هایپرمارکت واقع می باشد و همچنین در قطب اصلی مراکز خرید جزیره قرار دارد.

بازار پانیذ کیش بخش مهمی از شهرتی که دارد به دلیل ارزان بودن اجناس خانگی است که عرضه می کند، این مرکز تجاری در قیاس با دیگر بازارهای جزیره کیش از مزایای بیشتری برخوردار بوده و دارای 183 غرفه شیک و بزرگ می باشد. 

کالاهای ارائه شده در بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش بیشتر در زمینه پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، بدلیجات، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، اسباب بازی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای و… فعالیت می کند.

بازار پانیذ در کیش مزایای دیگری نیز دارد و همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌ کشی با اجرای موسیقی زنده و برنامه های شاد تفریحی و اهداء جوایز به برندگان برگزار می کند. که این سبب شده تا افراد بیشتری برای خرید این مجتمع تجاری را ترجیح دهند.

رستوران شیک و کافی شاپ بازار پانیذ کیش

در مرکز خرید پانیذ کیش رستورانی لوکس، فست فود، کافی نت و کافی شاپی مدرن نیز وجود دارد. که خریداران می توانند بعد از یک خریدحسابی برای رفع خستگی به کافی شاپ بروند و با صرف یک نوشیدنی خوش طعم دیگر احساس خوشایندی داشته باشند.

رستوران بازار پانیذ کیش مکانی برای رفع گرسنگی در کنار خانواده و دوستان است که انواع غذاهای ایرانی و سنتی جنوبی را به بهترین شیوه و با مواد اولیه تازه طبخ کرده و برای مشتری های خود با نهایت احترام سرو می کند. غذاهای این رستوران بسیار با کیفیت می باشد.

این مرکز خرید به دلیل عرضه اقلام باکیفیت و قیمت مناسبی که دارد باعث شده تا یکی از محبوب ترین بازارهای کیش به شمار رود. تنوع در لباس و دیگر لوازم مورد نیاز هر فرد در این مکان بسیار زیاد است. طوری که برای انتخاب مایحتاج قطعا دچار دوگانگی خواهید شد.

بیشتر بخوانید :
منابع :