باگی کیش یکی از تفریحات ورزشی در جزیره کیش می باشد که در واقع می توان گفت همان ماشین های مخصوص شن نوردی هستند. آن دسته از گردشگرانی که علاقه مند به تفریحات کیش به صورت هیجان انگیز می باشند معمولا پیست باگی کیش را در اولویت خود برای رزرو تفریحات در طور سفر قرار می دهند. 

برای آشنایی با تمامی مراکز تفریحی و گردشگری در کیش کلیک کنید

پیست باگی کیش در فضایی محدود انجام می گیرد اما این دلیلی برای نادیده گرفته شدن از سمت گردشگران  تور کیش نیست. زیرا هیجان ناشی از این تفریح مهیج بسیار زیاد بوده و هر فردی را برای استفاده از آن ترغیب می کند. شما می توانید با استفاده از این تفریح کمک به بالا رفتن آندرنالین خون خود کرده و هیجان زیادی را تجربه کنید. همراه کیشلندیار در ادامه مطلب باشید تا اطلاعاتی دقیق درباره این تفریح را به دست آورید.

باگی کیش چگونه و با چه خودرو هایی برگزار می شود؟

پیست باگی در کیش در محدوده ای  بالغ بر 400 متر طراحی شده است. این تفریح  شامل ماشین هایی دو نفره ای می باشد که  یک موتور چهار چرخ را ATV در جلوی خود طراحی کرده اند.  می توان گفت این موتورها به علت کاربرد خاصی که دارند، بسیار سبکتر و پر شتاب تر از موتور های دیگر می باشند.

باگی با استفاده از موتور هایی مجهز به نوعی سیستم تعلیق بلند، هرگونه  ضربه ناشی از فرود پس از پرش را دفع خواهد کرد. بنابراین با توجه به ایمنی کامل در موتور ها و خودرو های ایجاد شده در بخش پیست باگی کیش جای هیچگونه نگرانی برای شرکت کنندگان وجود نخواهد داشت.

هرم مومایی کیش و اطلاعاتی دقیق درباره آن ها

باگی کیش به چند صورت انجام می شود؟

باگی سواری در کیش علاوه بر پیست مجزا دارای یک تور می باشد که گردشگران با شرکت در این تور می توانند به صورت جمعی از جاذبه های گردشگری کیش عرور کنند. از جمله مکان هایی که با استفاده از باگی کیش می تواند از آن ها عبور کرد می توان به درخت سبز، کلبه هور و کشتی یونانی اشاره نمود.  این یک فرصت بی نظیر برای علاقه مندان به باگی می باشد زیرا می توانند علاوه بر لذت بردن از این ورزش، یک تور تفریحی همراه با گردشگری را تجربه کنند.

باگی کیش کجاست؟

باگی کیش در مجموعه پارس سافاری کیش قرار گرفته و یکی از محبوب ترین تفریحات موجود در این مجموعه می باشد. برای استفاده از این تفریح شما می بایستی تا پیش از رزرو بلیط آن، ورودی پارس سافاری را خریداری نمایید و سپس اقدام به رزرو باگی کیش از سایت کیشلندیار با بهترین تخفیفات نمایید. 

قیمت باگی کیش چقدر است؟

بانجی شوتینگ کیش را بیشتر بشناسید

باگی در جزیره کیش انواع مختلفی دارد که شامل تور خانوادگی و یا تور دو نفره می شود که هرکدام قیمت های متفاوتی دارند. شما می توانید به درخواست خود وارد وب سایت شده و به جهت رزرو سریع تر و ارزان تر، این امر را به صورت آنلاین انجام دهید. قیمت ها نیز در سایت کیشلندیار به روز شده و شما می توانید بر اساس نرخ سایت اقدام به رزرو نمایید.

منابع :