تور هتل ویدا کیش در سالهای اخیر یکی از مهیج ترین تورهای رزرو شده برای مناسبت های خاص و یا سورپرایزها بوده و می باشد. همیشه متفاوت ترین ها توجه بخش اعظمی از جامعه را به سمت خود جلب کرده اند و حالا تور هتل ویدا کیش از تهران متفاوت ترین تور برای یک هتل پنج ستاره در ایران، موفق شده است این توجه ویژه را به سوی خود سوق دهد.

چرا تور هتل ویدا کیش مورد محبوبیت قرار گرفته است؟

تور هتل ویدا کیش  بیش از هر چیز توسط  قشر جوان جامعه برای گذران ماه عسل و یا مناسبت های عاشقانه و تبریک تولد و سالگرد ازدواج و قدردانی ویژه رزرو می شود. زیرا هتل ویدا کیش برای مهمانان خود در تور سفر به کیش انوع تدارکات فوق العاده را در نظر گرفته است.

قابل ذکر است که تور هتل ویدا کیش  به عنوان سورپرایز، اغلب توسط شرکت های واسط سورپرایز یا آژانس هایی همچون کیشلندیار رزرو می شود. البته این تور تنها در رزرو هتل خلاصه نمی شود و با امکاناتی همچون ترانسفر با ماشین های لوکس و قدرت انتخاب توسط شخص، بادکنک آرایی یا گل آرایی، استفاده از تابلوهای دست ساز و عکس های یادگاری، فیلمبرداری و ساخت کلیپ و… در محیط انجام می شود.

تور هتل ویدا کیش از چه شهر هایی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد؟

انتخاب تور هتل  ویدا کیش از تهران همچنین یکی از محبوب ترین تورهای تفریحی برای چهره های مشهور سینمای ایران و دیگر چهره های سیاسی و بین المللی می باشد که بارها شاهد حضور آنها بوده ایم. دلیل این استقبال نیز تنها شکل متمایز هتل نیست و آرامش حکم فرما بر این منطقه موجب انتخاب آن توسط چهره های مشهور شده است.

تور هتل ویدا کیش از تهران و مشهد بیشترین مخاطب را دارد. البته این استقبال همانطور که ذکر شد به دلیل وجود واسط های فعال برای رزرو این هتل در امور متفاوتی همچون جشن و مراسم های مناسبی و یا اقامتی می باشد.

بیشتر بخوانید :
منابع :