جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ کیش یکی از برترین شو ها در جزیره کیش است. این شو با هنر نمایی های اکبر اقبالی هنرمند معروف  تبدیل به جذاب ترین جنگ شبانه در تفریحات کیش شده است که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب می کند. استقیال مردم و گردشگران از این شوی شبانه زبان زد همه شده و الگوی بسیاری از جنگ های دیگر در کیش می باشد.

کلیک کنید و با مراکز تفریحی و گردشگری در کیش آشنا شوید

جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ کیش باعث اشتغال در بسیاری از جوانان کیش می باشد. زیرا این جنگ با به کار گیری افرادی زیادی در خود سعی بر هیجان بیشتر و بهتر شدن فضای خود دارد. جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ، سالانه گردشگران زیادی از تور کیش را تشویق می نماید تا به این جزیره برای گذراندن ساعاتی خوش، بازگردند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جنگ با کیشلندیار همراه شوید.

در جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ کدام هنرمندان اجرای نقش می کنند؟

در جنگ شبانه محبوب ستارگان رنگارنگ کیش هنرمندانی نظیر حسین حیدری، نیما سالحی و امیر عبداالله به روی صحنه می روند و برنامه های بی نظیری را اجرا می کنند. حسین حیدری بهترین استاد تقلید صدا در جزیره کیش می باشد که در این جنگ فعالیت می کند. اکبر اقبالی نیز کارگردان و بازیگر در جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ  است که لحظاتی پر از شادی را برای شما رقم میزند.

آشنایی با جنگ شبانه ایرانیا کیش

جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ کیش چه برنامه هایی را در خود ایجاد کرده است؟

جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ در کیش برنامه های فوق العاده ای نظیر استندآپ کمدی، بیت باکس، تئاتر کمدی، حرکات آکروباتیک، لیزرشو، تقلید صدا، مسابقه و اجرا با لباس های براق و برنامه های بی نظیر مخصوص به کودکان اجرا می شود. 

جنگ شبانه ستارگان رنگا رنگ را می توانید در سالن کشتی ایرانی مشاهده کنید. لازم به ذکر است قیمت بلیط جنگ شبانه ستارگان کیش نسبت به دیگر جنگ های شبانه بیشتر است. اما جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد زیرا سایت کیشلندیاربه عنوان یکی از معتبر ترین سایت ها تور کیش با بهترین تخفیفات بلیط این جنگ را در به شما ارائه می دهد.

منابع :