دوچرخه سواری  کیش آن هم در کنار ساحل یکی از بهترین تفریحات کیش است. زیرا همراه سلامتی شادی و نشاط هم به ارمغان می آورد. در جزیره کیش مسیری وجود دارد که مختص دوچرخه سواری بوده و هیچ ماشینی حق تردد از آن را ندارد. سرتاسر این مسیر 51 کیلومتری کاملا مستقل از مسیرهای اتومبیل رو بوده و بخش اصلی آن به موازات جاده جهان، در حاشیه نوار ساحلی احداث شده است.

چگونه می توان از دوچرخه سواری کیش بهره مند شد؟

دوچرخه سواری کیش ایستگاه‌های ویژه ای را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است که در این ایستگاه ها  به علاقمندان دوچرخه کرایه می ‌دهند تا بتوانند از این تفریح شاد و سالم بیشترین بهره را ببرند. ایستگاه‌ های مختلف دوچرخه سواری کیش در بخش‌های مختلفی مانند اسکله تفریحی و جنب بازار مرجان وجود دارد.

دوچرخه سواری کیش و این ایستگاه های ایجاد شده برای دوچرخه سواری به وسیله بخش خصوصی اداره می شوند. بنابراین باید با احتیاط های بیشتر و اهمیت بیشتر به قوانین به دوچرخه سواری بپردازید تا دچار مشکل خاصی نشوید.

چه مزیت هایی دوچرخه سواری کیش را جذاب می کند؟

دوچرخه سواری کیش با توجه به طبیعت بکر و زیبای جزیره کیش در بخش های جنوبی و غربی جزیره که بسیار  خیره کننده می باشد یک ورزش دلنشین خواهد بود. زیرا با چشم اندازهای زیبایی از دریا، سواحل، بوستان ها، نخلستان ها و پوشش گیاهی در دسترس دوچرخه سواری شما جذاب تر خواهد شد و حس رویایی را به شما منتقل می کند..

دوچرخه سواری کیش با ایجاد مسیر های حرکت بسیار مناسب  این امکان را به گردشگران تور کیش می دهد که با سرعت کم و در سکوت این چشم اندازهای طبیعی را تماشا کنند و لذت وصف نشدنی را احساس کنند.

دوچرخه سواری کیش یکی از جاذبه های تفریحی جذاب در جزیره است که از دلایل جذب بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی به جزیره کیش محسوب می شود. گردشگران عزیز می توانند به راحتی از این فرصت دردسترس استفاده کنند و نهایت لذت را ببرند.

بیشتر بخوانید :
منابع :