یکی از رستوران های کیش، رستوران فانوس پدیده کیش می باشد که به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده است. این رستوران در جنوب غربی جزیره کیش قرار گرفته و با ساختمان منحصر به فردش، یکی از برجسته ترین رستوران ها در جزیره مرجانی به شمار می رود.

کلیک کنید و با رستوران ها و کافی شاپ های کیش آشنا شوید

رستوران فانوس پدیده کیش کف تمام شیشه ای داشته و در ارتفاع حدود 42 متری زمین بنا شده است. البته اطراف این رستوران نیز شیشه است و می توانید به راحتی اطراف جزیره کیش را در این رستوران زیبا به نظاره بنشینید. در رستوران پدیده کیش انواع غذاهای فرنگی و دریایی سرو می شود و در اختیار گردشگران تور کیش قرار داده خواهد شد. با کیشلندیار در ادامه مطلب همراه شوید.

رستوران فانوس پدیده کیش؛ اولین در نوع خود

رستوران کف شیشه ای کیش به عنوان اولین رستوران کف شیشه ای در کیش و ایران مشغول به می باشد. زیربنای رستوران کف شیشه ای 800 متر محاسبه شده و ممکن است در زمان ورود به این رستوران کمی ترس و هول بر شما غلبه کند. اما لازم نیست اصلا بترسید چون کف شیشه آن از سه لایه جنس لمینت و سکوریت می‌باشد و امنیت کامل را دارد؛ از این رو به نوعی برای شما یکی از تفریحات کیش و یا مکان های دیدنی به شمار خواهد رفت.

رستوران بام رویایی کیش دارای بخش های مختلفی چون:لابی، آشپزخانه مرکزی رستوران کف شیشه ای، هلی پد و 2 آسانسور شیشه ای می باشد و قابلیت حضور بیش از 250 نفر به صورت همزمان را دارد. رستوران فانوس پدیده کیش به دلیل استفاده از مواد اولیه ی تازه و به روز باعث شده است تا از کیفیت غذایی بالایی برخوردار باشد.

رستوران میرمهنا کیش به همراه اطلاعات منو و عکس ها

آیا محیط رستوان فانوس پدیده کیش تمیز است؟

 رستوران ذکر شده با استفاده از پرسنل مجرب و حرفه ای باعث شده تا رضایت مراجعه کنندگانش را بالا ببرد. این رستوران علاوه بر غذاهای لذیذ و خوش طعم به دلیل محیط پاکیزه و بهداشتی که دارد سبب شده تا رضایت افراد را به خود جلب کند. مهمانان در زمان قرار گیری در رستوران کف شیشه ای، از هر لحاظ حس خوب را دریافت می کنند و خاطراتی به یادماندنی بر جای می گذارند.

از دیگر مواردی که سبب شده فانوس کف شیشه ای کیش نزد گردشگران بسیار پر اهمیت باشد موقعیت مکانی آن است. این رستوران تنها در چند قدمی خلیج فارس قرار گرفته و چشم اندازی بسیارزیبا را به میهمانان هدیه می دهد. ضمن اینکه بهترین هتل کیش در نزدیکی این رستوران واقع گردیده که به عنوان هتل ترنج کیش شناخته می شود.

منابع :