سافاری کیش مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی می باشد که  با هدف توسعه گردشگری و ایجاد محیط مفرح و سالم ایجاد شده است. این مجموعه پارس سافاری کیش بیشتر مورد توجه جوانان و گردشگران در کیش قرار می گیرد و اکثر برای این دسته از افراد مناسب می باشد. این مجموعه اولین برگزارکننده تورهای سافاری صحرا در ایران به حساب می آید و به همت مهندسین و متخصصین ایرانی طراحی و ساخته شده است.

سافاری در لغت به معنای سیاحت کردن و سیاحت اکتشافی در آفریقا است و به برنامه تور گردشی اطلاق می گردد. در طی آن شرکت کنندگان  تور توسط انواع خودروها و یا چهار پایان و یا با طی مسیری مشخص از مکانهای دیدنی و جذاب بازدید می کنند. شما می توا نید از بخش های مختلف پارس سافاری کیش به صورت انفرادی یا جمعی لذت ببرید.

سافاری کیش دارای چه نوع تفریحاتی در خود می باشد؟

سافاری کیش انواع مختلفی از تور های جذاب را در خود ایجاد کرده است. یکی از معروفترین انواع تور پارس سافاری کیش ، تور صحرا است که موقعیت و مسیر حرکت آن نقاط بیابانی و صحرائی می باشد. انواع وسیله نقلیه مورد استفاده در این تورها شامل خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور نظیر لندرور ، تویوتا لندکروز و… حتی شتر است.

سافاری کیش تمامی شرایط اقلیمی مورد نیاز یک تور صحرا را دارا می باشد. از جمله این شرایط طبیعت گرم و خشک بیابانی و نیمه بیابانی است. جزیره کیش به دلیل آب و هوای بسیار مناسب استعداد بی نظیری برای ایجاد این نوع تور را دارا می باشد. شرکت پارس سافاری کیش با توجه به این خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد همراه با برنامه ریزی های دقیق و سرمایه گذاری به جا در این جزیره پارس سافاری کیش را احداث کرده است. 

سافاری کیش همچنین پیست offroad  را در خود ایجاد کرده که محیط مناسبی برای تجربه موتورسواری با موتورهای Buggy، ATV، موتور Trail و موتور Cross است. برای آشنایی با امکانات مجموعه در این زمینه می توانید به پیست خاکی مراجعه کنید.

سافاری کیش دارای چند پیست آسفالت و کاملا استاندارد می باشد که امکان تجربه اتومبیلرانی و موتور سواری در رشته های متنوع برای سنینمختلف در شرایط امن را فراهم می کند. همچنین بخش آموزش پارس سافاری با بهره گیری از مدرسان حرفه ای در رشته های مختلف اتومبیلرانی دوره های آموزشی در سطوح مقدماتی و پیشرفته را برگزار خواهد نمود.

سافاری کیش در مجموعه بزرگ  خود چه نوع خدماتی را به گردشگران ارائه می دهد؟

سافاری کیش خدماتی از جمله رستوران سرپوشیده، رستوران رو باز، کافی شاپ و... را برای رفاه هرچه بیشتر گردشگران خود ایجاد کرده است. علاوه بر این با مراجعه به غرفه های نمایشگاهی پارس سافاری کیش می توانید صنایع دستی از مناطق مختلف ایران را با اطلاعات کامل درباره آن ها خریدار کنید.

بیشتر بخوانید :
منابع :