شهربازی هایلند کیش یکی از بهترین مکان های در جزیره زیبای کیش می باشد. این مجموعه با ایجاد وسیله های متنوع و بی نظیر مناسب برای تمامی سنین می باشد و تمامی افراد می توانند از این مجموعه استفاده کنند. این شهربازی در زمینی به مساحت 3 هکتار ساخته شده است که در سال 1378 افتتاح گردید.

شهربازی هایلند کیش دارای چه امکانات و وسایل بازی می باشد؟

شهربازی هایلند کیش در نوع خود یکی از مجهزترین مجموعه های تفریحی در سطح کشور و بهترین تفریحات کیش محسوب می شود. علاوه بر وسایل بازی امکانات رفاهی دیگری نیز در اختیار بازدید کنندگان خود قرار می دهد. از جمله این امکانات می توان به سرویس های بهداشتی، خدماتی، رستوران و فضای سبز اشاره کرد که  برای رفاه مسافران تور کیش قرار داده اند.

شهربازی هایلند کیش انواع بازی های مدرن ایرانی و خارجی را در خود ایجاد کرده است. مسافران تور کیش با مراجعه به این مجموعه می توانند به اختیار خود هرکدام از این وسایل بازی عالی را استفاده کنند. شما می توانید در تور سفر خود به کیش این شهربازی را به عنوان مکانی برای گذراندن اوقات فراغت خود و سرگرمی  انتخاب کنید.

شهربازی هایلند کیش  دارای دستگاه هایی نظیر رولرکاستر هوایی، رولرکاستر آبی، سفینه، سورتمه، رنجر، چرخ وفلک، تاب بچه، ماشین ضربتی آبی، ماشین برقی ضربتی، سینما۲۰۰۰، قطار لاستیکی، سیمیلاتور، آبشار، رودخانه وحشی و. . . می باشد. شما می توانید با خرید بلیط هرکدام ازامکانات در این شهربازیبه راحتی از آن ها بهره مند شوید.

شهره بازی هایلند کیش انواع وسیله های  متنوعی را برای بازی و سرگرمی افراد یجاد کرده است. نکته مهم که در تمامی این وسایل در نظر گرفته شده تجهیزات پیشرفته می باشد. همین دلیل مهمی است تا  این مکان برای افراد یک روز به یادماندنی و خاطره انگیز را به وجود آورد. 

کدام دسته از افراد می توانند از شهربازی هایلند کیش استفاده کنند؟

شهربازی هایلند کیش اکثر وسایل بازی خود را به گونه ای طراحی کرده است که تمامی رده های سنی امکان استفاده از این وسایل را داشته باشند. بنابراین حتی بزرگ سالان به همراه کودکان خود می توانند از امکانات موجود در این شهربازی استفاده کنند و لذت ببرند. تجربه ای خاطره انگیز را از بهترین لحظات زندگی به همراه خانواده در این شهربازی برای خود به ارمغان آورید.

 

بیشتر بخوانید :
منابع :