فست فود خانه سوخاری کیش در ایوان مروارید جزیره کیش واقع شده است. این فست فود با داشتن ۸۰ نفر ظرفیت تقریباً از فضایی بزرگ برخوردار می باشد. ارائه انواع غذاهای دریایی، پیتزایی، فست فودی و برگر با قیمتی متوسط به پایین از مزایای فوق العاده خوب این رستوران می باشد.

فست فود خانه سوخاری کیش چه امکاناتی دارد؟

فست فود خانه سوخاری کیش دارای اینترنت رایگان برای مشتریان خود می باشد. مسلما افراد زیادی برای صرف غذا به دنبال یک فست فود مطمئن هستند. از دیگر امکاات این رستوران سریع غذایی، می توان به سیستم سرمایشی و تهویه مطبوع اشاره کرد.

فست فود تمیز خانه سوخاری جزیره کیش به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به سمت خود جلب کند. به همین دلیل این فست فود یکی از انتخاب های گردشگران بخصوص کیشوندان است.

انواع سوخاری و پیتزا با کیفیت در خانه سوخاری کیش

مهم ترین نکته  درباره خانه ی سوخاری تزیین بسیار زیبای غذاها می باشد که باعث می شود تا فرد به اشتها بیاید. این فست فود با وجود مکانی شیک و تمیز می تواند یک محیط مناسب برای صرف غذا باشد. استفاده از پرسنل مجرب و حرفه ای باعث شده تا رضایت مشتریان از این فست فود بالا باشد.

فست فود خانه سوخاری به دلیل کیفیت خوب سوخاری و پیتزاهایش سبب شده تا زبانزد باشد. مدیریت این رستوران جناب اقای امیر کیوانی است که بسیار با تدبر هستند. فضای داخلی و فضای خارجی برای نشستن نیز در دسترس میهمانان می باشد.

زمانی که شما بخواهید به این رستوران یا همان فست فود مراجعه نمایید به کیف پول خود زیاد اهمیت ندهید، زیرا این فست فود یکی از قیمت مناسب ترین رستوران ها و فست فود های جزیره کیش به شمار می رود.

 

منابع :