فست فود سی تو کیش یکی دیگر از رستوران های خوب جزیره کیش است که فضایی آرام و دل نشین را برای مشتریان و مسافران تهیه دیده تا بتوانند با آرمش غذای خود را نوش جان کنند. فست فودهای لذیذ و خوشمزه را می توانید در این مکان بچشید.

فست فود سی تو کیش انواع سوخاری های خوشمزه را ارائه می دهد که مرغ آن فوق العاده محبوب می باشد. محیط ستوران از صمیمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد که همین امر سبب شده تا یکی از بهترین انتخاب ها در جزیره کیش باشد.

منوی فست فود سی تو کیش چه غذاهایی دارد؟

فست فود سی تو کیش دارای منو های متفاوتی از انواع برگرها، سوخاری ها و پیتزا ها می باشد که البته قارچ های سوخاری آن نیز محبوب می باشد. سیب زمینی قارچ و پنیر، هات داگ مخصوص، مرغ های سوخاری و ... از جمله غذاهای داخل منوی آن می باشد.

رستوران سی تو کیش علاوه بر غذاهایی که ذکر شد غذاهای دریایی را به صورت محدود سرو می کند که یکی از شاخصه های این رستوران به شمار می رود. کارکنان این فست فود سیار ماهر بوده و با رویی گشاده از میهمانان پذیرایی می کند.

مدیر فست فود سی تو جزیره کیش چیست؟

این فست فود توسط اقای اعلایی مدیریت می شود که رضایت مشتری و کیفیت بالای غذها را  سرلوحه رستوران داری خود قرار داده است. فست فود ذکر شده مورد تایید وزارت بهداشت بوده و از نظر کیفیت غذاها عالی می باشد.

این رستوران جنب بازار پانیذ است که می توانید بعد از خرید به این فست فود مراجعه نماید. بازار پانیذ کیش یکی از قیمت مناسب ترین مراکز خرید در جزیره کیش به شمار می رود که دسترسی آسانی به اسکله تفریحی دارد. هتل لیلیوم کیش یکی از هتل های نزدیک به این بازا و رستوران می باشد.

منابع :