فست فود پامادور کیش برای آن دسته از گردشگرانی مناسب است که می خواهند غذاهای فست فودی همراه با کیفیت را میل کنند. در این فست فود نیز که با رعایت تمامی موارد بهداشتی مشغول فعالیت می باشد می توانید انواع غذاهای سریع را نوش جان نمایید.

فست فود پامادور کیش به دلیل نزدیک بودن با مسجد امام حسن (ع) کیش از مراجعه کنندگان بسیاری برخوردار می باشد. همانطور که می دانید این مسجد یکی از مکان های مذهبی کیش به شمار می رود و از مساجد شیعه می باشد.

چه غذاهایی در منوی فست فود پامادور کیش وجود دارد؟

در منوی غذایی فست فود پامادور کیش انواع فست فود ها شامل همبرگر، فلافل، هات داگ، سیب زمینی، پیتزاهای مختلف، لقمه های داغ و ...  وجود دارد. هر کدام از غذاهای ذکر شده با کیفیتی مطلوب تهیه و طبخ می شود.

اغذیه پامادور کیش دارای میز و صندلی بوده و مدعین می توانند بر روی آن ها بنشینند وغذای خود را میل نمایند. فضای کوچک و دنج این فست فود سبب می شود تا میهمانان جمعی صمیمی را تجربه نمایند.

در فست فود تمیز پامادور جزیره کیش از پرسنلی مجرب بهره گرفته شده تا بهترین غذاها را طبخ نماید و به دست مشتریان خود برساند. لازم به ذکر است این مکان جزئی از فست فودهای قیمت مناسب کیش محسوب می شود.

آدرس اغذیه پامادور کیش کجا است؟

این فست فود دنج در خیابان گلستان و شهرک صدف قرار گرفته که توجه بسیاری از گردشگران، به دلیل کیفیت بالای غذاها به آن جلب شده است. با مراجعه به این فست فود مکانی لوکس را مشاهده نخواهید کرد، ولی تمیزی و نظافت آن به خوبی قابل رویت می باشد. پیشنهاد ما به شما برای صرف یک غذای با کیفیت و ارزان، همین فست فود ارزان قیمت پامادور در جزیره کیش است.

منابع :