فست فود کارنوفل کیش یکی دیگر از فست فود های مهم در جزیره است که انواع غذاهای خوشمزه را ارائه می دهد. در این رستوران شما می توانید با خاطری آسوده غذای خود را نوش جان نمایید و از نظر کیفیت غذایی آن آسوده خاطر باشید.

فست فود کارنوفل و منویی از پیتزاها و برگرها

فست فود کارنوفل دارای منو های متفاوتی از انواع برگرها، پیتزاها و ساندویچ ها می باشد که مسلماً برای هر گردشگر و ذائقه ای مقبول می باشند. در این مکان پیتزاهای خوشمزه ای توسط آشپز آن طبخ می شود که فوق العاده خوشمزه است.

فست فود تمیز کارنوفل کیش از فضایی پاکیزه و طراحی زیبایی برخوردار می باشد که سبب جلب توجه گردشگران می شود. همین امر باعث شده تا همواره این رستوران غذای سریع، شلوغ و پر ازدحام از جمعیت باشد. توصیه می کنیم جهت مراجعه به این رستوران سریع تر اقدام کنید تا مکانی برای نشستن پیدا کنید.

رفتار پرسنل فست فود کارنوفل چگونه است؟

پرسنل و کارکنان آموزش دیده و مجرب این فست فود با کمال ادب و احترام با مشتریان خود رفتار می کنند. زیرا مدیر این رستوران جناب آقای شهرام ترکاشوند، رضایت مشتریان را یکی از اولویت های خود قرار داده است. از این رو رفتار مودبانه کارکنان از این مسئله نشات می گیرد.

این فست فود تحت نظر وزارت بهداشت فعالیت کرده و همین امر سبب کیفیت خوب غذاها می شود. کلبه هور و فانوس دریایی کیش در نزدیکی این فست فود قرار گرفته اند که از دیگر ویژگی های این رستوران کیش محسوب می شود.

فست فود لذیذ کارنوفل کیش در خیابان جهان و مجاور ساحل دریای خلیج فارس قرار گرفته و از هتل ای کیش نزدیک به فست فود مورد نظر می توان به هتل ترنج کیش اشاره نمود. این رستوران در تمام ساعات آماده خدمات رسانی می باشند.

 

منابع :