فست فود کاکتوس کیش در واقع یک کافه رستوران فوق العاده جذاب در جزیره کیش محسوب می شود که در نزدیکی بسیاری از هتل های کیش واقع می باشد. در این کافه رستوران شما می توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، نوشیدنی های متنوع سرد و گرم و ... را امتحان کنید.

فست فود کاکتوس کیش با این که منوی غذایی ارائه می دهد، اما منوی کافی شاپ آن بسیار قوی تر بوده و انواع نوشیدنی ها، دسرها، کیک ها، فینگر فود و ... را عرضه می کند. همین تنوع بالا سبب شده تا فوق العاده محبوب در بین گردشگران تور کیش باشد. کیشلندیار در این مقاله جامع ترین اطلاعات درباره این رستوران و فست فودی را بیان خواهد کرد. با ما همراه شوید.

اطلاعاتی کامل درباره رستوران ها و کافی شاپ های کیش با یک کلیک

فست فود کاکتوس چند فضا برای نشستن دارد؟

محیط کل کافه رستوران کاکتوس کیش شامل 2 بخش می شود که فضای اولیه آن در محوطه سبز بود و دیگری فضای داخلی با طراحی  مدرن می باشد. در محوطه زیبای این رستوران کافه، کاکتوس های مختلفی وجود دارد که سبب زیبایی آن شده است و چشم های شما را برای لحظه ای به سمت خود جلب می کنند.

در فضای داخلی رستوران کاکتوس چیدمان میز و صندلی ها بسیار مدرن بوده و روشنایی داخل بسیر کم است. ولی نورپردازی داخلی این رستوران فوق العاده زیبا بوده و از رنگ های شاد و جذاب در این نورپردازی استفاده شده است. اگر علاقه مند به صرف غذاهای متنوع هستید که در این دسته از غذاها قرار گرفته اند این رستوران بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

آیا قلیان در کافه فست فود کاکتوس ارائه می شود؟

در کافه فست فود کاکتوس جزیره کیش علاوه بر سرو غذا و نوشیدنی، قلیان نیز عرضه می شود که از دیگر ویژگی های آن به شمار می رود. البته فقط در فضای باز رستوران این عمل انجام پذیر است، زیرا بیشتر گردشگران از دود قلیان بیزار هستند و ممکن است باعث آزار آنان شوند. این کافه در خیابان خیام، جنب یکی از هتل های کیش به نام هتل ارم کیش واقع می باشد.

آشنایی با فست فود البیک در جزیره کیش

دسترسی رستوران کافه فست فود کاکتوس به ساحل دریای خلیج فارس و دیگر مراکز خرید . تفریحات کیش بسیار آسان بوده و از مزیت های آن به شمار می رود. با مراجعه به رستوران ذکر شده می توانید ساعاتی را به خوشی سپری نمایید و به صرف غذاهای لذیذ در کنار عزیزان خود بپردازید.

منابع :