قایق های بادبانی کیش یکی از بهترین تفریحات کیش است. شما به همراه خانواده می توانید یکی از مدل های قایق های تندرو را انتخاب نمایید و نهایت لذت را در آب های نیلگون خلیج فارس با سواری بروی قایق ها احساس کنید.

جالب است بدانید گذشته باد تنها انرژی موجود برای به حرکت در آوردن کشتی ها و قایق ها بود که اجازه می داد افراد بتوانند کشتی ها و قایق ها را در آب های خلیج فارس به حرکت در آورند. این موضوع بیشتر در محدوده دریای مدیترانه محسوس بود و خیلی ها علت توسعه تمدن در مدیترانه را همین سفرهای دریایی می دانند.

قایق های بادبانی برای برای حرکت نیازمند به چه چیزی می باشند؟

قایق های بادبانی کیش و قدمت قایقرانی به هزاران سال پیش بر می گردد و از آن سال ها تا کنون قایق های بادبانی بسیار پیشرفته تر شده اند. امروزه نیز از این قایق ها بادبانی به عنوان  مقاصد تفریحی استفاده می شود. این قایق های تفریحی هنگام حرکت نیازمند تعادل هستند و باید شخصی که قایق را هدایت می کند تجربه و تعادل لازم را برای اینکار داشته باشد.  آن هم به دلیل سرعت بالایی است که این قایق ها دارند.

قایق های بادبانی کیش توسط نیروی باد به حرکت در می آید که این حرکت بر اثر فشار نیروی باد به بادبانهای این قایق ها انجام می شود. افراد سوار بر این قایق ها به هر سمتی که باد به وزش در می آید همراه با قایق حرکت می کنند. امواج دریا و باد های قدرتمند قطعا لذتی وصف نشدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد که هیچ کجا تجربه نخواهید کرد.

آیا قایق های بادبانی محدودیت سنی دارند؟

قایق های بادبانی جزیره کیش به دلیل شدت و قدرتی که دارند سبب شده تا محدودیت سنی داشته باشد که اجازه استفاده از این تفریح آبی  به افراد سنین کوچک و زیر 18 سال داده نخواهد شد. افراد بالای 18 سال چه خانم ها و چه آقایان می توانند به راحتی از این قایق ها برای تفریح در دریای نیلگون خلیج فارس استفاده کنند و نهایت لذت را ببرند.

بیشتر بخوانید :
منابع :