مرکز خرید دامون کیش یکی از پر طرفدار ترین مراکز خرید در جزیره کیش محسوب می شود. این مجتمع تجاری در سال ۱۳۸۸ با هدف فراهم آوردن محیطی جذاب و متفاوت جهت ارائه خدمات تفریحی و رفاهی به کیشوندان و مسافران، اقدام به احداث کرده است.

نگاهی به تاریخچه مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش مجموعه ای با کاربرد های تجاری-خدماتی در شمال شرق جزیره و در همسایگی مجتمع مسکونی دامون ساحلی واقع می باشد. که پس از اتمام عملیات ساختمانی در سال ۱۳۹۱ با نام مرکز خرید دامون آغاز به کار کرد.

مرکز خرید دامون کیش، مجموعه ای با زیربنای بیش از ۱۳۰۰۰ متر مربع شامل ۹۸ غرفه تجاری، ۱۰ غرفه خدماتی و یک طبقه اختصاصی فودکورت و رستوران با جذب برندهای برتر تجاری و فراهم آوردن امکانات منحصر به فرد در محیطی متفاوت به سرعت تبدیل به مجموعه مورد علاقه کیشوندان و مسافران شده است.

مرکز خرید لوکس دامون کیش امروزه یکی از محبوب ترین اماکن تجاری-رفاهی در جزیره کیش به حساب می آید. این مکان می کوشد تا با ارائه خدمات خاص خود محیطی دلچسب برای خرید گردشگران به وجود آورد تا افرادی که برای خرید به مرکز تجاری دامون میآیند از زضایت مندی بالایی برخوردار شوند.

اقلام قابل فروش در مرکز خرید دامون کیش

در مرکز خرید سرپوشیده دامون کیش انواع فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، کامپیوتر ولپ تاپ، موبایل، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، قنادی، رستوران و کافی شاپ وجود دارد.

مجتمع تجاری دامون کیش در جاورت با ساحل دامون جذابيت خاصي براي گردشگران و شهروندان كيش ایجاد کرده است.وجود یک پیانو دربازار و مرکز خرید دامون کیش و آهنگ هایی که نواخته می شود بر جذابیت این مرکز افزوده است.

این بازار کیش ساعت کاری را برای غرفه های خود لحاظ کرده و اجاره کنندگان موظف اند طبق این ساعت کار فروشگاه های خود را باز نگه دارند. این ساعات از 9 صبح تا 13.30 و بعد ازظهرها از ساعت 17 تا 23 است. افراد گردشگر می توانند برای اطلاعات بیشتر درباره مرکز خرید دامون کیش به سایت کیشلندیار مراجعه کنند.

موقعیت مکانی خاص بازار دامون کیش

آدرس مرکز خرید دامون کیش :جزیره زیبا کیش-کنار مجتمع دامون کیش ایر و دامون ساحلی کیش است. گردشگران می توانند خیلی راحت بدون هیچ سختی راه به این مکان پر طرفدار آمده و مایحتاج و سوغاتی های خودرا تهیه کنند. 

بیشتر بخوانید :
منابع :