پاراسل کیش يكي از تفريحات لذت بخش براي گردشگران و به ويژه جوانان می باشد. این تفریح نوعی چتربازی بر فراز دریا در آسمان جزيره کیش است. شما سوار بر چتر پاراسل شده و به وسیله ی یک قایق با سرعت کشیده می شوید تا ارتفاع بگیرید و تا حد معمولی از سطح دریا بالا بروید.

با مراکز تفریحی و گردشگری در کیش به طور کامل آشنا شوید

پاراسل کیش وجذابیت آن

پاراسل کیش یکی از تفریحات کیش می باشد. این گردش آبی سبب می شود تا دیدی وسیع از نمای زیبای جزیره کیش را همرا اوج هیجان و حس آرامش بی نظیر در آسمان آبی و روی آب های زلال و زیبای خلیج فارس تجربه کرد. پاراسل یکی از جذاب ترین و پر هیجان ترین تفریحات در جزیره به شمار می رود.

پاراسل کیش را در همه ی نقاط جزیره نمی توان یافت. تنها در برخی از نقاط جزیره همچون اسکله ی تفریحی، ساحل دامون، ساحل سیمرغ، ساحل مرجان می توان پیدا کرد. ممکن است در تور کیش با کمک این ورزش به نهایت لذت و هیجانی شگرف آور برسید و این فوق العاده می باشد.

پاراسل کیش این ورزش خاص، مسلما ارتفاع 200 متری با چتر بر روی دریا را تدارک دیده و هر فردی را که به بالاترین نقطه می برد، تصویری زیبایی را برای عکساسی به وجود می آورد. این یک تجربه ی بینظیر بوده و همواره طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

کشتی رانیا کیش را بشناسید

پاراسل کیش شامل چه شرایطی می باشد؟

پاراسل کیش را افراد می توانند بصورت انفرادی، دو نفره یا سه نفره تجربه کنند. هزینه ی بلیط پاراسل بسته به ارتفاعی که افراد می خواهند بستگی دارد. پاراسل کیش دارای سه ارتفاع 150 متری، 300 متری و 500 متری از دریا می باشد.

افراد با چه سنی می توانند از پاراسل استفاده کنند؟

در پاراسل کیش معمولا ناخدای قایق موتوری تصمیم می گیرد که چه افرادی با چه سنی می تواند از پاراسل استفاده کند. افرادی که دارای وزن کم هستند حتما باید همراه فردی سنگین وزن سوار شود و افراد کم سن وخیلی مسن نمی توانند از پاراسل استفاده کنند.

زیرا در پاراسل کیش ممکن است با هیجان پیش آمده منطقی برخورد نکنند و بدون توجه به نکات رعایت شده در حفظ ایمنی دچار ترس وتردید شوند. علاوه بر آن زنان باردار و کسانی که بیماری زمینه ای دارند مجاز به استفاده از پاراسل نخواهند بود.

مطالبی درباره کشتی تفریحی آرتمیس کیش

پاراسل کیش را تنها در مدت 10 دقیقه میتوان انجام داد. این تایم خیلی کم ولی با پر از هیجان همراه است. تفریح پاراسل بسیار شگفت انگیز بوده و خاطات فراموش نشدنی را به همراه دارد. در ارتفاعات بالاتر عکس هایی از گردشگران گرفته می شود و بعد از پایین آمدن به آن ها تحویل داده می شود.

 

بیشتر بخوانید :
منابع :