رستوران پدیده شاندیز کیش در زمینی به وسعت ۶۵۰۰ مترمربع در جزیره کیش احداث شده است. این رستوران جزء یکی از بزرگ ترین رستوران های سرپوشیده در دنیا می باشد و ساختمان منحصر به فرد آن شما را از خود بی خود می کند. به گونه ای که باعث خواهد شد بارها و بارها ترغیب به انتخاب این رستوران برای صرف غذا شوید.

آشنایی با رستوران ها و کافی شاپ های کیش با یک کلیک

رستوران پدیده شاندیز کیش دارای ویژگی خاصی می باشد که آن هم طراحی خارجی رستوران می باشد. طراحی خارجی و داخلی رستوران پدیده برگرفته از دروازه ورودی عظیم شهر بابل است که در 3000 سال پیش این چنین بوده است. با این تفاصیر، اگر شما نیز علاقه مند به گذراندن وقت در این رستوران پس از استفاده از تفریحات کیش شده اید، با کیشلندیار در ادامه مطلب همراه شوید. 

رستوران پدیده در چه سالی افتتاح شده است؟

رستوران فوق العاده زیبای پدیده شاندیز کیش در سال 1389 مورد بهره برداری قرار گرفت که یکی از بهترین و بزرگ ترین رستوران ها در جزیره کیش می باشد. در این رستوران شما گردشگرن تور کیش می توانید از موسیقی زنده که بسیار گوش نواز است همراه با صرف غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید.

رستوران دیدنی پدیده شاندیز به دلیل همان ساختمان زیبا و باستانی، یکی از جاذبه های جزیره کیش به شمار می رود که تماشای آن هم خالی از لطف نیست. در این رستوران می توانید از فضایی سبز و رودخانه ای در وسط آن نهایت لذت را کسب کنید که قطعا حس سر زندگی و شادمانی را در شما القا خواهد بخشید.

رستوران شاندیز صفدری کیش را بیشتر بشناسید

چه غذاهایی در منوی رستوران پدیده شاندیز کیش وجود دارد؟

رستوران جذاب پدیده شاندیز کیش از مویی بسیار متنوع برخوردار است که شامل غذاهای دریایی، فرنگی، ایرنی و ... می شود. این منو کمک می کند تا هر سلیقه ای راضی از این رستوران بیرون بیاید. همین عوامل سبب شده تا این رستوران پر آوازه در میان گردشگران محبوب باشد.

در رستوران پدیده کیش از بهترین آشپزها و پرسنل بهره رفته شده تا به بهترین شیوه از میهمانان این رستوران پذیرایی به عمل آورند طعم خوب غذا در کنار دیزاین زیبا و سرویس دهی کامل از دیگر ویژگی های این رستوران جزیره کیش می باشد. بنابراین می توان گفت تا به حال هیچ فردی از این رستوران ناراضی خارج نشده است. 

آیا در پدیده کیش دخانیات آزاد است؟

در رستوران فوق الذکر علاوه بر این که سیگار اجازه دارید بکشید (در محوطه ای خاص) می توانید از منوی کافه ای آن هم استفاده کنید. در این رستوران منطقه ای برای کافه سنتی در نظر گرفته شده که قلیان هم ارائه می دهد. با توجه به این موضوع می توان گفت اقامت در هتل های کیش نزدیک به این رستوران نیز گزینه ای مناسب برای شما می باشد که می تواند دسترسی در هر زمان را برای شما فراهم کند و اوقات خوشی را رقم زند.

اطلاعات کامل درباره رستوران پوریا کیش 

این رستوران ظرفیتی 2400 نفری داشته که از برترین و بزرگ ترین رستوران های سرپوشیده در جهان شناخته می شود. لنگر 100 تنی که در جلوی این رستوران قرار گرفته سبب شده تا در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برسد. لازم به ذکر است این رستوران ترانسفر رایگان نیز ارائه می دهد که با هماهنگی قبلی انجام می شود.

منابع :