پینت بال کیش صحنه یک جنگ اما بدون صدمه دیدن می باشد که یکی از تفریحات گروهی و البته هیجان انگیز در جزیره کیش محسوب می شود، جوانان و نوجوانان می توانند برای تجربه این ورزش امن، پرهیجان و نشاط آور به مجموعه پینت بال در پارس سافاری کیش مراجعه کنند و با رزرو بلیط، به راحتی وارد بازی شوند.

مراکز تفریحی و گردشگری در کیش را بیشتر بشناسید

پبنت بال کیش، تفریحی شناخته شده می باشد که علاوه بر این جزیره، در شهر های مختلف ایران نیز صورت می گیرد. این تفریح به وسیله تفنگ های مخصوص این بازی و گروه های چند نفره مقابل یکدیگر انجام می شود. بدون شک با اطلاع دقیق تر از این بازی و تفریحات کیش، بیشتر برای تجربه آن ترغیب می شوید. از این رو کیشلندیار در ادامه مطلب به معرفی جامع این بازی خواهد پرداخت. با ما همراه شوید.

ورزش پینت بال چگونه انجام می شود؟

پینت بال یک ورزش هیجان انگیز که ترکیب دو ورزش تیراندازی و دومیدانی می باشد. این تفریح یعنی قرار گرفتن در یک صحنه ی جنگ که نیازمند به یک تفکر استراتژیک است تا بتوانید پیروز میدان باشید. این ورزش متناسب برای هر سن و سالی می باشد و گردشگران تور کیش برای اینکه یک نبرد خوب و موفقیت آمیز داشته باشند بهتر است تا در سه چیز همچون قدرت دویدن، مهارت برای فکر کردن، استفاده دقیق و درست از تفنگ های پینت بال مهارت کافی را داشته باشند.

آیا تفنگ های پینت بال کیش خطرناک هستند؟

در ظاهر با مشاهده عکس ها و یا فیلم هایی از تفنگ های پینت بال در کیش، ممکن است تصور کنید که این تفنگ ها خطرناک است و برای افراد با سنین کم مناسب نمی باشد. اما درست بلعکس، تفنگ های پینت بال مخصوص به این بازی طراحی شده که دارای مخزن باد می باشند که گلوله های آن ها ژلاتینی می باشند و هیچگونه خطری ندارند. این گلوله ها با رنگ های خوراکی پر شده اند و هنگام شکلیک از هم می پاشند.

آشنایی با زورب بال کیش

همچنین پینت بال معروف کیش که در پارس سافاری کیش قرار گرفته است، مجهز به بهترین امکانات می باشد که از هر نظر، خطر را دور می کند و به یک بازی هیجان انگیز با خیالی آسوده گردشگران را دعوت خواهد کرد. از این رو افراد با سنین کم نیز می توانند در این ورزش و بازی شرکت کنند و هیچگونه نگرانی وجود از این بابت وجود ندارد.

سناریو ها و آیتم های پینت بال کیش

پینت بال جزیره در سناریو های مختلفی انجام می گیرد که از معروف ترین و محبوب ترین آن ها می توان به فتح پرچم اشاره نمود. این سناریو به گونه ای انجام می شود که افراد به دو تیم مقابل هم تقسیم بندی می شوند و پس از شروع بازی به منظور دسترسی به پرچم به سمت یکدیگر شکلیک می کنند. در انتهای بازی گروهی که موفق به فتح پرچم شود برنده است.

آدرس پینت بال کیش کجاست؟

معروف ترین پینت بال جذاب کیش همانطور که در بالای مقاله بارها ذکر شد، در مجموعه پارس سافاری کیش قرار دارد و در این مجموعه برگزار می شود. شما برای استفاده از این تفریح می بایستی تا ابتدا بلیط ورودی پارس سافاری را تهیه نمایید و سپس به درخواست خود بلیط پینت بال را خریداری کنید. 

برای شناخت و رزرو ماشین کوبنده کیش کلیک کنید

علاوه بر پینت بال پارس سافاری کیش، مجموعه پینت بال دیگری در یکی از هتل های کیش به نام هتل داریوش کیش نیز وجود دارد  که به نام پینت بال هتل داریوش شناخته می شود. این مجموعه به صورت مجزا به گردشگران خارج از هتل نیز اجازه ورود و بازی می دهد.

قیمت بلیط پینت بال کیش چقدر است؟

هزینه بلیط هر یک از این پینت بال های کیش با یکدیگر متفاوت می باشند، بنابراین در زمان رزرو آنلاین حتما به این موضوع دقت داشته باشید. پینت بال پارس سافاری کیش در حال حاظر 85 هزار تومان می باشد که ممکن است لحظه به لحظه این قیمت تغییر کند و در آینده کاهش و یا افزایش داشته باشد. ضمن اینکه می توانید از سایت کیشلندیار بلیط پینت بال را با کمترین قیمت و بهترین تخفیفات خریداری نمایید. 
 

منابع :