شما با رزرو کشتی تفریحی نوید دریا کیش یک گشت ۲ ساعته جذاب به همراه موزیک زنده و شام روی آب های زیبای خلیج فارس و جزیره کیش را تجربه خواهید کرد و خاطره ای به یادماندنی از سفر خود خواهید ساخت. همچنین برنامه های بسیار شاد و سرگرم کننده به همراه جوایز ارزنده و پذیرایی و قرعه کشی بخش های دیگری از این تفریح هستند.

کلیک کنید و با تفریحات و اماکن گردشگری کیش به طور کامل آشنا شوید

کشتی تفریحی نوید دریا کیش یکی از محبوب ترین کشتی های تفریحی در جزیره کیش است که در اکثر اوقات با تکمیل ظرفیت در تمامی سانس های خود مواجه می شود. از این رو رزرو آنلاین از سایت کیشلندیار پیشنهادی عالی برای علاقه مندان به گشت با این کشتی است که با بهترین تخفیفات تفریحات کیش در اختیار آن ها قرار می دهد. البته شما با دنبال کردن این مطلب می توانید اطلاعاتی کامل درباره این کشتی را به دست آورید و سپس در تور کیش اقدام به رزرو نمایید. 

فضای داخلی کشتی تفریحی نوید دریا کیش

صندلی های کشتی نوید دریا کیش به صورت ردیفی (مثل هواپیما) چیده شده اند. هر صندلی دارای میز تاشو در مقابل است. عرشه کشتی نوید نیز برای استفاده از منظره دریا و کافی شاپ در زمان حرکت قابل دسترسی و استفاده می باشد که با قدم زدن در این عرشه و بهره مندی از آب و هوایی عالی، قطعا می توانید خاطراتی خوشایند از تجربه سفری 2 ساعته با کشتی نوید دریا را به دست آورید.

کشتی تارا کیش و اطلاعاتی کامل درباره آن

قوانین کشتی تفریحی نوید دریا کیش

کشتی تفریحی نوید دریا در کیش دارای قوانین مشابه با اکثر کشتی های تفریحی در این جزیره می باشد که محدودیتی از هیچ نظر برای گردشگران ایجاد نخواهد کرد. به عنوان مثال از جمله قوانین این کشتی می توان به نبود محدودیت سنی برای رزرو بلیط اشاره نمود؛ البته شما برای کودکان زیر 4 سال نیاز به تهیه بلیط ندارید، اما بالای 4 سال خرید بلیط الزامی است.

همچنین با خرید بلیط برای ورود به داخل کشتی نوید دریا دیگر لزومی ندارد داخل کشتی مبلغی را پرداخت کنند مگر اینکه بخواهید عکس بگیرید و یا از کافی شاپ استفاده کنید. اگر زمانی کشتی تفریحی نوید به دلیل نامساعد بودن جوی حرکت خود را کنسل کند کسانی که بلیط تهیه کرده اند کلا مبلغ به آن ها بازگردانده می شود.

سانس ها و برنامه های کشتی نوید دریا کیش به چه صورت است؟

کشتی تفریحی نوید دریا کیش به دلیل طرفداران زیادی که دارد باعث شده تا در چهار نوبت فعالیت کند. در طول سانس های 2 ساعته گشت دریایی این کشتی برنامه هایی مفرح و سرگرم کننده به اجرا می رسد که علاوه بر پذیرایی شام و ناهار، می تواند از دیگر ویژگی های این کشتی محسوب شود. اجرای موزیک زنده، جنگ شبانه، استندآپ کمدی به همراه مسابقه و اهدای جوایز، برنامه هایی هستند که در طول مسیر نظر شما را به خود جلب خواهند کرد.

کشتی آرتمیس کیش را بیشتر بشناسید

افراد برای سوار شدن به کشتی تفریحی نوید دریا می بایستی تا به پایانه ی بندرگاه مسافربری بروند. نا گفته نماند که خرید بلیط این کشتی به صورت آنلاین با توجه به تکمیل ظرفیت فوری، مناسب تر خواهد بود و پیشنهاد می شود پیش از مراجعه به آن، بلیط های خود را تهیه نمایید. ضمن اینکه حتما می بایستی 30 دقیقه پیش از حرکت کشتی در محل حرکت آن حاظر شوید تا از این سفر دو ساعته جا نمانید. 

منابع :