کشتی رانیا کیش با ظرفیت 400 نفر یکی از بزرگ ترین کشتی های تفریحی جزیره کیش می باشد که با امکاناتی قبیل کافی شاپ عرشه VIP آماده سرویس دهی به مسافران گرامی می باشد. برای رزرو این تفریح یا دیگر تفریحات کیش کافیست تنها کلیک کنید.

کشتی رانیا کیش بسیار عظیم بوده و یک سرمایه دار ایرانی با یک سرمایه دار کویتی با مبلغی حدود 15 میلیار تومان ساختند و روانه آب های خلیج فارس کردند. کشتی رانیا با داشتن رادارهای فعال باعث شده تا امنیت گردشگران تور کیش را به بهترین نحو حفظ کند. این کشتی مسیر کیش تا چارک را به مدت  50 دقیقه طی می کند.

تمامی تفریحات کیش و اماکن گردشگری را تنها با یک کلیک بشناسید

امکانات فوق العاده کشتی رانیا کیش

کشتی رانیا در کیش در عین شیک بودن سبب شده تا افراد با قرار گرفتن در آن حس خوبی داشته باشند. مجهز بودن به دوربین های قوی در شب یکی دیگر از مزیت ها آن است که باعث می شود تا خطری کشتی را تهدید نکند وجود کافی شاپ vip در کشتی سبب شده تا میهمانان در طول مسیر نوشیدنی های گروم و سرد، خوراکی های لذیذ را صرف کنند.

کشتی رانیا با اجرای موزیک های شاد و پر نشاط سبب شده تا میهمانان بهترین لحظات را در طول مسیر تجربه کنند. مسلما اجرای موزیک های متناسب با سلیقه ی میهمانان سفری به یادماندنی را برایشان از جزیره رقم می زند. سوار شدن بر روی این کشتی بی نظیر بوده چراکه همه ی برنامه ها و نمایش هایی که اجرا می شود بسیار پرانرژی می باشد.

جامع ترین اطلاعات درباره کشتی تارا کیش

کشتی محبوب رانیا کیش تفاوت زیادی از دیگر کشتی ها را دارد و نمایش های جالب تری ارائه می دهد. این کشتی برای پذیرائی از افرادی که افتخار دادند و رانیا را انتخاب کردند یک وعده ناهار یا شام می باشد. همچنین خوراکی های دیگری مثل کیک و آبمیوه نیز ارائه می شود.

سواری بر کشتی رانیا در جزیره کیش تفریحی منحصر به فرد بوده و جذابیت زیادی دارد. تصور کنید بر روی عرشه کشتی ایستاده اید و نسیم خنک دریایی صورتتان را نوازش می کند. با استشمام بوی دریا و شنیدن صدای مرغ های ماهی خوار لذت تفریح را برایتان دوچندان می کند.

موقعیت مکانی کشتی رانیا کیش

موقعیت مکانی کشتی رانیا جزیره واقع در بندرگاه اصلی کیش است. برای سوار شدن باید به این مکان رفته و از تفریح با این کشتی لذت ببرید. به دلیل مزیت های بالای کشتی رانیا، اکثر گردشگران علاقه زیادی به آن دارند و برای رزرو بلیت از هم پیشی می گیرند.

بیشتر بخوانید :
منابع :