هتل آرامیس پلاس کیش یک هتل پنج ستاره و بی نظیر در جزیره مرجانی کیش می باشد که به تازگی فعالیت خود را در زمینه هتل داری آغاز کرده است. اقامت در این هتل کیش با وجود امکانات فوق العاده، می تواند شما را حتی برای مدتی کوتاه از دغدغه های روزانه دور کند.

توضیح درباره امکانات هتل آرامیس پلاس کیش موضوعی می باشد که ما در این مقاله به آن پرداخته ایم. اگر قصد سفر به جزیره کیش و اقامت در این هتل را دارید، پیشنهاد می کنم مطلب را تا انتها دنبال کنید. اطلاعات کافی درباره امکانات مختلف هتل آرامیس پلاس کیش کمک بسزایی برای یک تور کیش بدون نگرانی و همچنین خاطره انگیز خواهد کرد.

رزرو هتل آرامیس پلاس کیش را تنها با یک کلیک به کمترین قیمت انجام دهید

امکانات تفریحی در هتل آرامیس پلاس کیش

امکانات هتل آرامیس پلاس کیش با توجه به عنوان پنج ستاره بودن این هتل بسیار گسترده و عالی می باشند. مهمانان می توانند ساعت ها اوقات فراغت خود را بدون نیاز به خارج شدن از هتل سپری نمایند و از لحظات خود نهایت بهره را کسب کنند. مدیریت هتل آرامیس پلاس کیش با ایجاد امکانات تفریحی و ویژه گردشگران را به طور روز افزون به سمت هتل جذب می کند. 

از جمله این امکانات در هتل آرامیس پلاس کیش می توان به مجموعه آبی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، مجموعه بازی برای کودکان و ...... اشاره نمود. تمامی موارد ذکر شده به شکلی مجهز و عالی به مهمانان ارائه خواهند شده که جای هیچگونه نگرانی باقی نمی گذارند. 

مقاله مرتبط: اتاق ها هتل آرامیس پلاس کیش

مجموعه آبی و سالن بیلیارد هتل آرامیس پلاس کیش، دو تفریح لذت بخش

از امکانات منحصر به فرد هتل آرامیس پلاس کیش که می توان در این بخش توضیحی از آن را بین کرد، مجموعه آبی این هتل می باشد. آن دسته از مهمانانی که می خواهند اوقات خود را در فضایی آرامبخش و عالی سپری کنند می توانند به استخر در هتل مراجعه نمایند. 

مجموعه آبی هتل آرامیس پلاس کیش دارای بخش های مختلفی است که مهمانان مقیم در هتل می توانند به خواست خود از مزیت های آن ها بهره مند شوند. گاهی برخی از افراد ممکن است در طول سفر از بهم ریختگی های ذهنی و یا خستگی عضلات رنج ببرند، قطعا سونا و جکوزی پیشنهادی عالی برای این نوع از افراد می باشد که حسی سرزندگی را القا خواهد کرد. 

هتل آرامیس پلاس کیش

آیا در هتل آرامیس پلاس کیش سالن همایش وجود دارد؟

یکی دیگر از امکانات ویژه در هتل آرامیس پلاس کیش که می توان به آن اشاره داشت سالن همایش در این هتل می باشد. این سالن بسیار مجهز و عالی با فضایی مدرن و وسعت نسبتا بالا در اختیار مهمانان قرار دارد که فرصتی عالی برای آنان خواهد بود.

شما می توانید در سالن همایش هتل زیبای آرامیس پلاس کیش انواع ضیافت های کاری، خانوادگی، همایش ها، کنفرانس ها، تجمعات و .... برگزار نمایید. تجهیزات ویژه به همراه پرنسل منظم بدون شک ضیافتی آبرومند را برای شما رقم خواهند زد که رضایت کامل را احساس می کنید.

بیشتر بخوانید: رستوران هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش چه امکاناتی را برای رفاه مهمانان تدارک دیده است؟

با معرفی امکانات ویژه در هتل آرامیس پلاس کیش، از امکانات اصلی در این هتل غافل نشویم. گردشگرانی که این هتل را برای اقامت خود در تور کیش انتخاب کرده اند، با خیالی آسوده می توانند در کنار خانواده به استراحت در هتل بپردازند. زیرا تمامی امکانات رفاهی به طور کامل به مهمانان ارائه خواهد شد که رضایت شما عزیزان را تضمین می کند. 

شما می توانید در هتل آرامیس پلاس کیش از امکانات رفاهی و خدمات دهی نظیر پذیرش 24 ساعته، اتق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آتلیه عکاسی، آسانسور شیشه ای، پارکینگ، فضای سبز، لابی مجهز، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، رنت خودرو، 2 غرفه برای خدمات گردشگری و ...... نهایت بهره را ببرید.

بیشتر بخوانید :
منابع :