هتل میراژ کیش در لیست هتل های محبوب و نوساز جزیره کیش قرار دارد که هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از تور کیش است. این هتل می تواند انتخابی عالی برای سخت پسندان باشد، زیرا اتاق های متنوع در هتل میراژ کیش تمامی سلیقه های مهمانان را بر طرف خواهند کرد. 

اتاق های هتل میراژ کیش همانطور که گفته شد تنوع نسبتا بالایی را دارا می باشد که اغلب تمامی سلیقه های شما عزیزان را در بر می گیرند. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید یا می خواهید این هتل کیش را به عنوان مقصدی برای اقامت انتخاب کنید، این مطلب را تا انتها دنیال کنید. زیرا با کسب اطلاعات دقیق می توانید مطمئن ترین اقامت را تجربه کنید و از انتخاب خود خشنود شوید. 

با یک کلیک از بهترین تخفیفات برای رزرو هتل میراژ کیش برخوردار شوید

توضیحی درباره برخی از اتاق های هتل میراژ کیش

اتاق های هتل زیبای  میراژ کیش تمامی شرایط لازم برای یک اقامت ایده آل را دارا هستند. این هتل حدود 178 باب اتاق و واحد اقامتی را در فضای خود جای داده است که این تعداد به وضوح نشانگر تنوع بالا در آن ها می باشد. اگر چه تمامی این واحد های اقامتی با دکوراسیونی شیک و زیبا طراحی شده اند، اما برخی از اتاق های لوکس ویژگی های بیشتری را در اختیار مهمانان قرار می دهند که با توجه به همین موضوع قیمت آن ها نیز تغییر خواهد کرد. 

مقاله مرتبط: امکانات هتل میراژ کیش

اگر در میان اتاق های هتل میراژ کیش به دنبال بهترین واحد اقامتی هستید، پیشنهاد ما به شما سوئیت های پرزیدنتال دو تخته در این هتل می باشد. این سوئیت ها و همچنین سوئیت های رویال و لوکس در این هتل، علاوه بر فضایی بسیار زیبا و مدرن، امکانات ایده آلی را نیز به شما ارائه خواهند داد. 

نما و امکانات موجود در هتل میراژ کیش

در اتاق های هتل جذاب میراژ کیش شما می توانید هنگام استراحت از آرامش حاکم منظره دریا لذت ببرید. دیزاینی شیک به همراه رنگ های گرم به کار رفته، حسی فوق العاده را به شما عزیزان معرفی خواهد کرد که هیچگاه فراموش نمی کنید. ناگفته نماند که اکثر اتاق های این هتل دارای بالکنی دنج و زیبا نیز هستند که از ویژگی های این اتاق ها محسوب می شود.

هتل میراژ کیش

از جمله تجهیزات و امکانات هتل میراژ کیش که می توان به آن ها اشاره داشت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام اختصاصی، ملزوامات بهداشتی برای هر فرد مجزا، چای ساز، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ...... می باشند. وجود امکانات مطلوب در این هتل رضایت شما را از اقامت تضمین خواهد کرد. 

بیشتر بخوانید: رستوران هتل میراژ کیش

بیشتر بخوانید :
منابع :