هتل سیمرغ کیش به عنوان یک هتل سه ستاره با ویژگی ساحلی، هرساله پذیرای گردشگران بسیاری از تور کیش می باشد. قطعا در مرحله اول هر شخصی پس از انتخاب این هتل کیش به عنوان مقصدی برای اقامت در جزیره، اتاق های آن را  مورد بررسی قرار می دهد. ما در این مقاله توضیحی جامع درباره اتاق های هتل سیمرغ را بیان کرده ایم.

اتاق های هتل سیمرغ کیش در فضای ویلایی این هتل قرار گرفته اند و به عنوان یک هتل سه ستاره از تنوع بالایی برخوردار می باشند. سال ساخت این هتل باز می گردد به سال 1370 که البته در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت و تمامی واحد  های اقامتی به شکلی نوساز تبدیل شدند. اگر قصد اقامت در هتل سیمرغ جزیره کیش را دارید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

با یک کلیک هتل سیمرغ کیش را بهترین قیمت رزرو نمایید

تنوع در اتاق های هتل سیمرغ کیش چگونه در نظر گرفته شده است؟

هتل سیمرغ کیش دارای 85 باب اتاق و واحد اقامتی می باشد تنوع نسبتا ملوبی در بین اتاق های این هتل در نظر گرفته شده است. افرادی که قصد دارند در این هتل اقامت داشته باشند می تواند مطابق با تعداد نفرات، از سایت کیشلندیار به راحتی اتاق مد نظر خود را رزرو نمایند.

مقاله مرتبط: امکانات هتل سیمرغ کیش

اتاق های هتل زیبای سیمرغ کیش خیال مهمانان این هتل را از هر لحاظ راحت خواهد کرد. اگر به همراه خانواده به جزیره کیش سفر کرده اید، اتاق های چهار تخته در هتل می تواند انتخابی مناسب برای شما و عزیزانتان به حساب آید. نمای زیبا در تمامی اتاق های این هتل، بدون شک حسی خوشایند را در هنگام استراحت به مهمانان منتقل خواهد کرد. 

هتل سیمرغ کیش

آیا امکانات در اتاق های هتل سیمرغ کیش رفاه مهمانان را تضمین می کند؟

اگرچه هتل سیمرغ در کیش یک هتل سه ستاره معمولی می باشد، اما با توجه به قیمت اتاق و انتظارات مهمانان از یک هتل سه ستاره بدون شک رضایت آن ها را تضمین خواهد کرد. از جمله امکاناتی که در اتاق های هتل سیمرغ کیش در اختیار شما مهمانان ارجمند قرار خواهد گرفت، می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، یخچال، روم سرویس و .... اشاره نمود. 

بیشتر بخوانید: رستوران هتل سیمرغ کیش

بیشتر بخوانید :
منابع :