هتل ویدا کیش به عنوان یک هتل محبوب و پنج ستاره در جزیره کیش هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری می باشد. از این رو مدیریت هتل با ایجاد رستورانی در خور یک هتل پنج ستاره، رضایت مهمانان را از اقامت در این هتل کسب می کند. قطعا تغزیه در طول تور کیش از مسائل حائز اهمیت است که هر فردی در مرحله اول به آن توجه می کند. 

رستوران هتل ویدا کیش خیال مهمانان را از نظر صرف غذا در وعده های مختلف راحت خواهد کرد. اگر این هتل کیش را به عنوان مقصدی برای اقامت در جزیره انتخاب کرده اید، پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها دنبال کنید. قطعا خواندن مطالب مختلف درباره این هتل می تواند اقامتی عالی بدون هیچگونه دغدغه فکری را شما و عزیزانتان رقم زند.

برای رزرو هتل ویدا کیش با کمترین قیمت کلیک کنید

آیا غذاهای سرو شده در منوی رستوران هتل ویدا کیش راضی کننده است؟

کارکنان و پرسنل رستوران هتل ویدا کیش سعی دارند با طبخ بهترین غذاها در منوی این رستوران، خشنودی و رضایت را در مشتریا القا کنند. تمامی غذاها اعم از ایرانی، فرنگی، گیاهی، دریایی، سنتی، فست فود و ..... با مواد اولیه تازه و با کیفیت سرو می شود که نتیجه آن طعم بی نظیر و رنگ و بوی دلنشین خواهد بود. 

مقاله مرتبط: اتاق های هتل ویدا کیش

اگر قصد اقامت در هتل ویدا کیش را دارید می توانید به همراه خانواده به رستوران هتل مراجعه کنید که قطعا این امر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ها خواهد شد. فضای شیک و مدرن در رستوران هتل ویدا کیش، مهمانان هتل را ترغیب به امتحان غذاهای آن خواهد کرد. 

رستوران هتل ویدا
رستوران بی نظیر در هتل ویدا کیش

برای مراجعه به رستوران هتل پنج ستاره ویدا کیش کافی است به طبقه اول در این هتل مراجعه کنید. فضای بزرگ با ظرفیای بالغ بر 300 نفر قطعا پاسخگوی تمامی مهمانان این هتل خواهد بود. اگر در هتل ویدا کیش اقامت یافته اید، صرف غذا در این رستوران را از دست ندهید.

هتل ویدا کیش

کافی شاپی دنج در هتل ویدا کیش، مناسب برای اوقاتی آرامبخش

ممکن است در ساعاتی از شبانه روز اوقات فراغتی بی برنامه برای شما پیش آید که نیاز دارید آن را به صورت آرامبخش در مکانی ایده آل سپری کنید. قطعا کافی شاپ هتل ویدا کیش بهترین فضا برای ایجاد نین شرایطی خواهد بود. کارکنان خوش برخورد و دوست داشتنی در این کافی شاپ آماده پذیرایی از شما عزیزان هستند.

در منوی کافی شاپ هتل جذاب ویدا کیش، انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، عصرانه های سبک، شیک های خوشمزه و .... سرو می شوند. همچنین اگر علاقه مند هستید ضیافت هایی کوچک مانند جشمن تولد و یا قرار های دوستانه را به شکلی فوق العاده برگزار کنید، این مکان بهترین پیشهاد برای شما خواهد بود. 

بیشتر بخوانید: امکانات هتل ویدا کیش
 

بیشتر بخوانید :
منابع :