هتل سورینت صدف کیش به عنوان یکی از هتل های چهار ستاره محبوب در جزیره کیش فعالیت می کند که در گروه هتل های زنجیره ای سورینت قرار گرفته است. این هتل کیش یکی از بهترین اقامتگاه ها با قیمت مناسب و البته امکانات عالی می باشد که می تواند اقامتی ایده آل و دلنشین را برای شما عزیزان رقم زند. در ادامه مطلب توضیحی جامع درباره امکانات این هتل را بیان کرده ایم که پیشنهاد می شود اگر قصد اقامت در هتل سورینت صدف را دارید، این مقاله را دنبال کنید.

با وجود امکانات ایده آل در هتل پارمیس کیش جای هیچگونه نگرانی برای مهمانان مقیم این هتل وجود نخواهد داشت. با این حال اطلاع از تمام شرایط و امکانات هتل می تواند رزروی با اطمینان بیشتر را برای شما عزیزان در تور کیش رقم زند که هیچگاه فراموش نمی کنید. 

برای رزرو هتل سورینت صدف با تخفیفات ویژه کلیک کنید

هتل سورینت صدف کیش به عنوان یک هتل چهار ستاره چه مزیت هایی دارد؟

همانطور که گفته شد امکانات رفاهی در هتل سورینت صدف کیش به طور کامل در نظر گرفته شده است که این نیز یکی از مزیت های حائز اهمیت در این هتل به شمار می رود. این هتل فاقد مجموعه آبی و استخر می باشد، اما سالن کنفرانس با تجهیزات پیشرفته می تواند از امکانات ویژه در هتل به حساب آید. 

مقاله مرتبط: رستوران هتل سورینت صدف کیش

در سالن کنفرانس هتل زیبای سورینت صدف کیش افراد می توانند ضیافت هایی مانند قرار کنفرانس ها، جلسات کاری، قرار های کاری و ...... برگزار کنند. ظرفیت سالن کنفرانس هتل 50 نفر می باشد و در خود امکاناتی همچون ویدئو پروژکتور و نورپزدازی عالی را دارا است. ناگفته نماند که در این سالن پذیرایی های میان وعده نیز صورت می گیرد که می تواند مجلسی آبرومند را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. 

هتل سورینت صدف کیش

با اقامت در هتل سورینت صدف از چه امکاناتی می توان بهره مند شد؟

اگر هتل جذاب سورینت صدف کیش را برای اقامت خود و عزیزانتان انتخاب کرده اید، می توانید از نظر رفاهی خیالی آسوده داشته باشید. زیرا این هتل با توجه به قیمت و عنوان خود، تمامی انتظارات مهمانان را بر طرف می کند. پذیرش 24 ساعته در این هتل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به نیاز های شما گردشگران ارجمند خواهند.

بیشتر بخوانید: اتاق های هتل سورینت صدف 

امکانات هتل چهار ستاره سورینت صدف شامل تاکسی سرویس، ترانسفر، لابی مجهز، اتاق چمدان، صندوق امانات، فضای سبز، آتلیه، نمازخانه، آسانسور، لاندری (خشکشویی)، خدمات کرایه اتوموبیل بدون راننده و ..... می شوند. مدیریت هتل سورینت صدف با تلاش های بسیار سعی دارد تا تمامی مهمانان خود را از اقامت در این هتل راضی کند. 

بیشتر بخوانید :
منابع :