هتل میراژ کیش از محبوب ترین هتل های پنج ستاره در جزیره مرجانی کیش می باشد که نامش در لیست بهترین هتل های کیش دیده می شود. اگر قصد اقامت در یک هتل لوکس را دارید، پیشنهاد می کنم هتل میراژ کیش را مورد بررسی قرار دهید. امکانات این هتل قطعا یک اقامت ایده آل را برای گردشگران تور کیش رقم  خواهد زد. 

امکانات هتل میراژ کیش یکی از دلایل حائز اهمیت برای جذب گردشگران به سمت این هتل می باشد. از این رو ما در این مقاله به طور تخصصی امکانات این هتل کیش را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد، تا بتوانید انتخابی مطمئن را تجربه کنید. 

با یک کلیک هتل میراژ کیش را در کمترین زمان ممکن رزرو کنید

هتل میراژ کیش و امکانات ویژه 

امکانات هتل زیبای میراژ کیش به عنوان یک هتل پنج ستاره دارای امکانا ویژه ای می باشد. قطعا برای اکثر افرادی که یک هتل پنج ستاره را مورد انتخاب قرار می دهند، برخی از امکانات ویژه در اولویت قرار دارد. مهمانان هتل میراژ می توانند به راحتی از تمامی آفر ها و امکانات در این هتل با خیالی آسوده استفاده کنند. 

از جمله امکانات هتل میراژ در کیش شامل، مجموعه آبی، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، سالن بیلیارد، آتلیه، دو چرخه سواری و ....... می شوند. با وجود این امکانات، مهمانان هتل می توانند ساعاتی از اوقات فراغت خود را بدون نیاز به خارج شدن از هتل، به تفریح و سرگرمی بپردازند. در ادامه چند نمونه از امکانات ویژه هتل میراژ کیش را معرفی خواهیم کرد.

مقاله مرتبط : اتاق های هتل میراژ کیش

مجموعه آبی هتل میراژ کیش

از جمله بهترین امکانات هتل میراژ کیش می توان به مجموعه آبی در این هتل اشاره کرد. اگر علاقه مند به ساعاتی شنا در محیط تمیز و زیبا هستید، این مجموعه آبی فرصتی عالی برای شما عزیزان خواهد بود. البته ناگفته نماند که علاوه بر استخر، سونا و جکوزی نیز از بخش های این مجموعه است که می توانید به صورت رایگان از آن ها استفاده نمایید. 

سالن آمفی تئاتر و سالن همایش در هتل میراژ کیش

سالن آمفی تئاتر در هتل جذاب میراژ کیش از دیگر امکانات این هتل محسوب می شود که به عنوان یک سالن چند منظوره به شمار می رود. تجهیزات ویژه در سالن آمفی تئاتر و سالن همایش این هتل می تواند بهترین پذیرا برای اوقات ارزشمند شما و عزیزان گرامیتان باشد. فضای بزرگ به همران کارنان منظم ضیافت های شما را به خوبی رقم خواهند زد.

هتل میراژ کیش

معرفی امکانات مهم و اصلی در هتل میراژ کیش

رفاه مهمانان در هتل میراژ کیش به بهترین شکل ممکن تضمین شده است؛ به گونه ای که اکثر مهمانان در هنگام خروج از هتل، از اقامت در هتل میراژ رضایت و خشنودی کامل را کسب می کنند. پرنسل مجرب و دوست داشتنی در این هتل با برخوردی پسندانه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگوی شما گردشگران ارجمند خواهند بود. 

بیشتر بخوانید: رستوران هتل میراژ کیش

از جمله امکانات و خدمات رفاهی در هتل پنج ستاره میراژ کیش می توان به صندوق امانات، اتاق چمدان، نمازخانه، آسانسور، کافی شاپ، لابی مجهز، سالن صبحانه خوری، پارکینگ، تاکسی سرویس، ترانسفر و ..... اشاره نمود. تمامی کارکنان هتل مسلط به زبان های عربی و انگلیسی هستند که می توانند بهترین پذیرایی را از مهمانان خارجی نیز داشته باشند.

بیشتر بخوانید :
منابع :