هتل سورینت صدف کیش از هتل های به نام در جزیره کیش محسوب می شود که قطعا بارها برای اقامت به گردشگران کیش پیشنهاد خواهد شد. این هتل هر ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند، که همین باعث شده برای پذیرایی از مهمانان امکانات و تدارکات بسیاری را در نظر  گیرد.

رستوران های هتل سورینت صدف کیش از امکانات ویژه در این هتل کیش به شمار می رود که می توان گفت دلیلی برای رضایت مهمانان محسوب می شوند. تغزیه در تور کیش بسیار حائز اهمیت است، از این قطعا وجود رستوران در اقامتگاه مورد انتخاب شما، از عوامل مهم خواهد بود. اگر قصد اقامت در هتل سورینت صدف کیش را دارید، می توانید پس از اطلاع درباره رستوران های این هتل کیش، برای صرف غذا در وعده های مختلف به آن مراجعه نمایید.

رزرو هتل سورینت صدف کیش با یک کلیک

آیا منوی رستوران هل سورینت صدف کیش قابل قبول است؟

رستوران های هتل جذاب سورینت صدف کیش با اطمینان کامل غذاهای لذیذ و البته سالم را در منوی خود سرو می کنند. بنابراین صرف غذا در این رستوران ها جای هیچگونه نگرانی برای شما عزیزان باقی نخواهد گذاشت. شما می توانید به همراه خانواده و عزیزان غذاهای مورد علاقه خود را به راحتی صرف کنید و از در کنار هم بودن نهایت بهره را ببرید. 

تمامی غذاهای منوی رستوران های هتل زیبای سورینت صدف کیش رنگ و بویی بی نظیر و همچنین طعمی فوق العاده را دارا می باشند که این نتیجه مواد اولیه تازه و با کیفیت برای طبخ است. دو رستوران به نام های دلفین و کوه نور در این هتل ایجاد شد اند که تنوع بالا در منو، می تواند هر سلیقه و یا ذائقه ای را برطرف کند. 

مقاله مرتبط: امکانات هتل سورینت صدف کیش

یکی از رستوران های هتل چهار ستاره سورینت صدف کیش در محوطه ای باز و دیگری در خود هتل قرار گرفته است. فضای زیبا به همراه چیدمان عالی میز و صندلی ها در این رستوران ها حسی خوشایند و دلپذیر را هنگاممیل غذا به شما عزیزان هدیه می دهند. رستوران دلفین هتل ظرفغیتی بالغ بر 100 نفر و رستوران کوه نور فرانسوی 120 نفر ظرفیت دارند. 

هتل سورینت صدف کیش

کافی شاپ هتل سورینت صدف کیش، زیبا و دلنشین

در هتل سورینت صدف کیش علاوه بر دو رستوران ذکر شده یک کافی شاپ بسیار دنج و عالی نیز در نظر گرفته شده است تا مهمانان مقیم در هتل بتوانند ساعاتی از اوقات فراغت خود را در این مکان سپری کنند. کارکنان کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، شیک های خوشمزه، عصرانه های سبک و .... آماده پذیرایی از شما عزیزان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اتاق های هتل سورینت صدف کیش

بیشتر بخوانید :
منابع :