هتل سیمرغ کیش یکی از هتل های سه ستاره در جزیره کیش محسوب می شود که از نظر کیفیتی نسبت به عنوان و قیمت در وضعیتی مطلوب قرار دارد. در این هتل کیش امکانات در خور یک هتل سه ایجاد شده است که رستوران از جمله این امکانات محسوب می شود.  اگر می خواهید در هتل سیمرغ کیش اقامت داشته باشید بدون شک تغزینه در طول اقامت موضوعی حائز اهمیت برای شما خواهد بود.

رستوران هتل سیمرغ کیش با ظرفیتی نسبتا بالا در اختیار مهمانان مقیم این هتل قرار دارد. شما عزیزان می توانید در وعده های صبحانه، ناهار و شام برای صرف غذا بدون نیاز به خارج شدن از هتل به این رستوران مراجعه کنی. قطعا در زمانی که از رستوران هتل استفاده می کنید، در وقت و هزینه های تور کیش شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

با یک کلیک هتل سیمرغ کیش را با بهترین قیمت رزرو کنید

آیا منوی غذایی رستوران هتل سیمرغ کیش راضی کننده است؟

رستوران هتل سیمرغ کیش با سرآشزان با تجربه و حرفه سعی دارد تا بهترین غذاهای لذیذ را در اختیار شما و عزیزانتان قرار دهد. از این رو اکثر مهمانانی که طعم غذاهای متنوع در منوی این رستوران را امتحان کرده اند، خشنودی و رضایت کامل رستوران همراه داشتند؛ بنابراین جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. 

مقاله مرتبط: اتاق های هتل سیمرغ کیش

در منوی غذایی رستوران هتل سیمرغ کیش انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و ..... سرو می شود. طعم لذیذ به همراه رنگ و بوی خوشایند، بی شک شما را برای صرف غذای بیشتر ترغیب خواهد کرد. از ویژگی های این رستوران می توان به قرار گرفتن در محوطه ویلایی هتل اشاره کرد که حسی دلنشین را در هنگام میل غذا به مشتریان منتقل می کند. 

آیا هتل سیمرغ کیش دارای کافی شاپ است؟

هتل سیمرغ کیش به عنوان یک هتل سه ستاره علاوه بر رستوران، درخود فضایی را به کافی شاپ نیز اختصا داده است. مهمانان هتل می تواند در هر ساعت از شبانه روز برای صرف انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های خوشمزه، شیک های متنوع، عصرانه های سبک و ..... به این کافی شاپ در هتل سپری کنند.

هتل سیمرغ کیش

همچنین اگر علاقه مند هستید ساعاتی را از اوقات فراغت خود در مکانی دنج سپری کنید، کافی شاپ هتل سیمرغ کیش مکانی مناسب برای شما خواهد بود. البته برگزاری قرار های دوستانه و یا ضیافت های کوچک مانند جشن تولد در این کافی نیز می تواند پیشنهادی عالی برای مهمانان محسوب شود. 

بیشتر بخوانید: امکانات هتل سیمرغ کیش

بیشتر بخوانید :
منابع :