هتل پارمیس کیش یک هتل پنج ستاره در جزیره کیش می باشد که از جایگاه مطلوبی در بین هتل های کیش برخوردار است. اغلب افراد هنگامی که به دنبال یک هتل مناسب و ایده آل در جزیره هستند، نام هتل پارمیس را نیز در لیست پیشنهادی ها مشاهده خواهند کرد. 

رستوران هتل پارمیس کیش از دلایل جذب گردشگران به سمت این هتل محسوب می شود. زیرا موضوع تغزیه یکی از حائز اهمیت ترین مسائل در تور کیش است که هتل پارمیس با ایجاد یک رستوران فوق العاده به خوبی پاسخگوی مهمانان عزیز خواهد بود. در ادامه مطلب به توضیحی جامع از رستوران این هتل پرداخته ایم. اگر قصد اقامت در هتل پارمیس را دارید این مقاله را تا انتها دنبال کنید. 

رزرو هتل پارمیس کیش با تخفیفات ویژه 

ظرفیت و فضای رستوران هتل پارمیس کیش چگونه است؟

رستوران هتل زیبای پارمیس کیش در قسمت لابی این هتل قرار دارد که با ظرفیت بالا، بالغ بر 240 نفر آماده پذیرایی از مهمانان این هتل می باشد. فضای زیبا و البته نسبتا سنتی در این رستوران، حسی خوشایند را هنگام میل غذا در شما عزیزان القا خواهد کرد.

مهمانان هتل پارمیس کیش می توانند در وعده های صبحانه، ناهار و شام به رستئران هتل پارمیس مراجعه کنند. چیدمان منظم میز و صندلی ها به همراه  نورپرداری مناسب، زیبایی فضای رستوران را دو چندان کرده است. اگر در هتل پارمیس کیش اقامت دارید، صرف غذا در این رستنورا را از دست دهید.

مقاله مرتبط: اتاق های هتل پارمیس کیش

در منوی غذایی رستوران هتل جذاب پارمیس کیش انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، بین المللی، دریایی، گیاهی و فست فودی سرو می شود که به صورت بوفه به مهمانان عزیز عرضه خواهد شد. تمامی غذاها با مواد اولیه تازه و با کیفیت طبخ می گرند که طعمی بی نطظیر و رنگ و بویی دلنشین را به همراه دارند. 

کافی شاپ هتل پارمیس کیش، فضایی عالی برای گذراندن اوقات فراغت

هتل پارمیس در کیش دارای یک کافی شاپ علاوه بر رستوران در فضای خود می باشد که در هر ساعا از شبانه روز آماده پذیرایی از شما عزیزان خواهد بود. فضای دنج و دلنشین این کافی شاپ می تواند ساعاتی از اوقات فراغت مهمانان را سرشار از آرامش و حس دلپذیر کند. بخش موزیک های گوش نواز نیز از عوامل تاثیر گذار در این مکان خواهد بود.

هتل پارمیس کیش

کافی شاپ هتل پنج ستاره پارمیس کیش همچنین این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا بتوانند ضیافت های کوچک مانند جسشن تولد و یا قرار های دوستانه خود را در این فضا به بهترین شکل بگذار کنند. سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، شیک های خوشمزه، عصرانه های سبک و .... در کافی شاپ هتل پارمیس انجام می شود که می توانید آن ها نهایت بهره را ببرید.

بیشتر بخوانید: امکانات هتل پارمیس کیش

بیشتر بخوانید :
منابع :