امکانات هتل داریوش کیش همرده با سطح یک هتل پنج ستاره لوکس و بی نظیر در نظر گرفته شده است. وجود این امکانات علاوه بر محبوبیت هتل داریوش، باعث می شود تا چنین هتلی از بهترین و مجلل ترین هتل های پنج ستاره کیش به شمار رود.

با بیشترین تخفیف هتل داریوش کیش را رزرو کنید

امکانات هتل داریوش کیش ضیافت یک اقامت با شکوه و مجلل را برای شما عزیزان فراهم می کند. اگر به دنبال یک هتل فوق العاده در کیش هستید که تمامی امکانات ویژه و اصلی را دارا باشد، ما هتل داریوش کیش را به شما معرفی می کنیم. این امکانات موجب شده تا اکثر گردشگران کیش این هتل را در اولویت انتخاب های خود در بین هتل های پنج ستاره قرار دهند.

هتل داریوش کیش دارای چه امکانات ویژه ای است؟

هتل داریویش کیش سعی دارد تا با ایجاد تمامی امکانات مدرن و ویژه در فضای خود، جایگاهش را در لیست بهترین هتل های کیش حفظ کند. شما می توانید با اقامت در این هتل کیش از تمامی امکانات رفاهی و تفریحی که در خور یک هتل پنج ستاره ایجاد شده برخوردار شوید. 

امکانات ویژه در هتل داریوش کیش بسیار زیاد و به طور کامل در نظر گرفته شده است. برای اکثر افرادی که این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت در طول سفر خود انتخاب می کنند، امکانات اهمیت بسزایی دارد. از این رو مدیریت این هتل سعی دارد تا به ارائه بهترین امکانات رضایت تمامی مهمانان خود را کسب کند. 

از جمله امکانات هتل داریوش کیش می توان به مجموعه آبی، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سالن همایش، امکانات ویژه برای معلولین و ناتوانان جسمی، سالن بیلیارد، مجموعه ورزشی، گیم نت، زمین تنیس، سالن ماساژ و.... اشاره کرد.

رزرو هتل داریوش کیش با کمترین قیمت

مجموعه آبی در هتل داریوش کیش، اصلی ترین امکانات ویژه

مجموعه آبی هتل داریوش کیش یکی از اصلی ترین امکانات ویژه در هتل داریوش کیش محسوب می شود. این مجموعه آبی علاوه بر استخر شامل بخش های نظیر سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی و استخر کودکان می باشد. مهمانان مقیم در هتل داریوش می توانند با مراجعه به این مجموعه آبی از تمامی این بخش ها بهره مند شوند.

سونای خشک و سونای بخار در مجموعه آبی هتل داریوش کیش از امکانات رفاهی این هتل محسوب می شود که فواید بسیاری دارد. سونا در دنیا به یکی از روش های لاغری معروف است که طرفداران زیادی را جذب می کند. از این رو آن دسته از افرادی که می خواهند از فواید سونای بخار و سونای خشک برخوردار شوند می توانند به این بخش از هتل مراجعه کنند.

جکوزی مجموعه آبی هتل داریوش کیش برای درد های عضلانی و فشار های عصبی بسیار مناسب است. زیرا ریلکس کردن در استخر جکوزی باعث باز شدن عضلات و کاهش استرس در بدن انسان می شود. ممکن از در طول سفر به خاطر مسائل مختلف دچار بهم ریختگی ذهنی و یا خستگی شوید که این مکان می تواند پیشنهادی فوق العاده برای شما محسوب شود.

سالن ماساژ هتل داریوش کیش با به کار گیری کارکنان با تجربه و حرفه ای این امکان را برای شما فراهم می کند از ماساژ درمانی برخوردار شوید. همچنین شما می توانید با قرار دادن کودکان خود در استخر کودکان مجموعه آبی هتل ب خیالی آسوده از این مکان بهره مند شوید.

هتل مجلل داریوش کیش با یک کلیک مشاهده کنید

لازم به ذکر است یکی از ویژه ترین امکانات هتل داریوش کیش استخر رو باز برای بانوان می باشد. این استخر در فضایی مناسب با و راحت ایجاد شده است که بانوان عزیز می توانند به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی از آن بهره مند شوند. می توان گفت این امکانات جذاب در کمتر هتلی یافت می شود.

سالن بدنسازی هتل داریوش کیش، مجهز و ایمن

سالن بدنسازی در هتل داریوش کیش از دیگر امکانات مدرن در این هتل کیش محسوب می شود. سالن بدنسازی مجهز به پیشرفته ترین امکانات ورزشی ایمن می باشد که خیال شما را از هر بابت راحت خواهد کرد. وجود این سالن بدنسازی در هتل برای برخی از آقایان در اولویت اصلی قرار دارد.

سالن بدنسازی هتل داریوش کیش بهترین مکان برای آن دسته از مهمانانی می باشد که در طول سفر نیز نیاز به انجام ورزش های تناسب اندام دارند. این مهمانان ارجمند می توانند با مراجعه به سالن بدن سازی در داخل هتل، از پرداخت هزینه های نجومی در سالن های بدنسازی خارج هتل پرهیز کنند.

در هتل داریوش کیش چه امکانات و خدمات اصلی وجود دارد؟

هتل داریوش کیش علاوه بر امکانات خاص تمامی امکانات اصلی را برای رفاه مهمانان خود فراهم کرده است. وجود این امکانات سبب می شود تا رفاه و راحتی مهمانان در این هتل تضمین شود و هر فردی پس از ترک این هتل رضایت و خشنودی را به همراه داشته باشد.

رزرو آسان هتل داریوش کیش

از جمله امکانات و خدمات اصلی در هتل داریوش کیش می توان از پذیرش 24 ساعته، سرو صبحانه در اتاق ها، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، سایت غواصی، مینی بار، نمازخانه، آسانسور، فضای سبز، اتاق چمدان، لاندری ( خشکشویی ) و.... نام برد. 

در هتل داریوش کیش مهمانان می توانند از بالکن زیبا و بی نظیر در این هتل استفاده کنند. وزش باد به همراه صدای گوش نواز پرنده ها و موج دریا در کنار صرف یک نوشیدنی فوق العاده در این بالکن بدون شک لذتی وصف نشدنی را به شما مهمانان گرامی هدیه می دهد.
 

منابع :