هتل ویدا کیش به عنوان یکی از بهترین هتل های پنج ستاره در جزیره مرجانی کیش به شمار می رود که توانسته محبوبیت بسیاری در بین گردشگران به دست آورد. قطعا هر فردی که این هتل کیش را به عنوان مقصدی برای اقامت انتخاب می کند، انتظارات بالایی نیز از این هتل دارد.

امکانات هتل ویدا کیش به گونه ای در نظر گرفته شده اند که رضایت تمامی مهمانان هتل را تضمین می کنند. از این رو جای هیچگونه نگرانی و یا وجود کمبودی در هتل وجود نخواهد داشت. اگر شما نیز علاقه مند هستید حتی برای مدتی کوتاه اقامت در این هتل را تجربه کنید، این مقاله را تا انتها دنیال کنید. اطلاع از امکانات هتل می تواند اقامتی مطمئن و دلنشین را برای شما عزیزان رقم زند. 

رزرو هتل ویدا کیش در کمترین زمان و قیمت ممکن

امکانات ویژه و آفر های هتل ویدا کیش

امکانات هتل زیبای ویدا کیش می تواند فرصتی عالی برای گذراندن خاطره ای به یادماندنی از سفر به جزیره کیش باشد. این هتل آفر هایی را در اختیار مهمانان قرار می دهد تا بتوانند در وقت و هزینه های خود بسیار صرفه جویی به عمل آورند. قطعا خدمات و امکانات هتل ویدا، دلیلی حائز اهمیت برای جذب گردشگران به سمت این هتل می باشد. 

از جمله امکاناتی که می توان به آن ها اشاره نمود شامل مجموعه آبی، سالن ورزشی، سالن بدنسازی، آتلیه، زمین ورزشی، پارک کودک، سالن ماساژ، خدمات نگهداری کودک و ...... می شوند. شما می توانید به خواست خود از هر یک از این امکانات با آسودگی خاطر استفاده کنید.

مقاله مرتبط: اتاق ها هتل ویدا کیش

مجموعه آبی هتل ویدا کیش، رایگان برای مهمانان مقیم

از امکانات عالی هتل ویدا کیش که در بالای مطلب به آن اشاره شد مجموعه آبی در این هتل می باشد. مهمانانی که علاقه مند هستند ساعاتی را در آب سپری کنند و یا از درمان های آبی استفاده نمایند می توانند نهایت لذت را از این امکانات هتل ببرند. لازم به ذکر است استفاده از این بخش برای تمامی مهمانان مقیم هتل رایگان می باشد.

هتل ویدا کیش
امکانات ایده آل در هتل ویدا کیش

مجموعه آبی هتل ویدا کیش دارای قسمت های مختلفی است که به بهترین شکل در اختیار مهمانان قرار دارند. سونا و جکوزی در این مجموعه بهترین فرصت برای رفع خستگی و یا از بین بردن بهم ریختگی های ذهنی می باشد که گاهی برای افراد در تور کیش ضروری است.  البته ناگفته نماند که شما می توانید به همراه کودکان نیز از استخر هتل استفاده کنید.

هتل ویدا کیش

توضیحی درباره امکانات اصلی در هتل ویدا کیش

اقامت در هتل پنج ستاره ویدا کیش می تواند شما را حتی برای مدت زمانی کوتاه از تمامی دغدغه های روزانه دور کند و تجدید حس نشاط را در شما القا بخشد. زیرا مدیریت مسئولیت پذیر این هتل، خدمات و امکانات رفاهی را بدون هیچگونه کمبودی در نظر گرفته است؛ از این رو به هیچگونه مشکلی بر نخواهید خورد.

از جمله امکانات و خدمات اصلی در هتل ویدا کیش می توان از پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، ترنسفر، تاکسی سرویس، فروشگاه خرید سوغاتی، اتاق سیگار، آرایشگاه، لابی مجهز، لاندری (خشکشویی)، خدمات تهیه بلیط، فضای سبز، کافی شاپ و ..... نام برد.

بیشتر بخوانید: رستوران هتل ویدا کیش

بیشتر بخوانید :
منابع :