هتل رُیان قائم کیش دارای یک رستوران در فضای خود می باشد گ از فضایی نسبتا بزرگ و ظرفیت بالا برخوردار است. وجود این رستوران در هتل کیش از دلایل جذب گردشگران نیز می باشد، زیرا با اقامت در هتل رُیان قائم دیگر نیاز به خارج شدن از هتل به منظور صرف غذا را پیدا نخواهید کرد.

رستوران هتل رُیان قائم کیش به نام رستوران فیگارو در این هتل شناخته می شود. مراجعه به این رستوران می تواند در وقت و هزینه های شما و عزیزانتان در تور کیش صرفه جویی به عمل آورد. پیشنهاد می کنم اگر هتل رُیان قائم کیش را به عنوان مقصدی برای اقامت در جزیره کیش انتخاب کرده اید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. 

رزرو هتل رُیان قائم کیش با بهترین تخفیفات

منوی غذایی در رستوران هتل رُیان قائم کیش به چه صورت سرو می شود؟

رستوران هتل زیبای رُیان قائم کیش بهترین انتخاب برای مهمانان مقیم در این هتل خواهد بود. زیرا شما و عزیزانتان می توانید با هر سلیقه و یا ذائقه ای که دارید، غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و آن را صرف کنید. بنابراین جای هیچگونه نگرانی برای مهمانان وجود نخواهد داشت.

در منوی رستوران هتل جذاب رُیان قائم کیش انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود به بهترین شکل سرو می شود. سرآشپزان حرفه ای و با تجربه در این رستوران در طبخ تمامی غذاها از مواد اولیه تازه و با کیفیت استفاده می کنند که در نهایت نتیجه آن طعم خوش و رنگ و بوی دلنشین است.

مقاله مرتبط: اتاق ها هتل رُیان قائم کیش

نمای رستوران هتل رُیان قائم کیش چگونه طراحی شده است؟

نمای رستوران هتل سه ستاره رُیان قائم کیش به گونه ای طراحی شده است که حس دلنشین را در هنگام میل غذا به شما و عزیزانتان منتقل می کند. فضایی با دیزاین سفید، نور پردازی بی نظیر و چیدمان مناسب، قطعا ضیافت عالی را برای مهمانان این هتل تدارک خواهد داد.

ظرفیت رستوران هتل رُیان قائم در کیش حدود 200 نفر می باشد. کارکنان دوست داشتنی در این رستوران با بخوردی پسندانه در وعده های صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از شما عزیزان خواهند بود. همه چیز در رستوران فیگارو حس رضایت را در شما مهمانان گرامی القا می کند. 

هتل رُیان قائم کیش

آیا هتل رُیان قائم کیش دارای کافی شاپ است؟

در هتل رُیان قائم کیش علاوه بر رستوران، یک کافی شاپ با فضایی دنج و دلنشین نیز ایجاد شده است. مهمانانی که علاقه مند هستند اوقاتی از فراغت خود را در مکانی آرامبخش سپری کنند می توانند به راحتی از کافی شاپ در این هتل استفاده نمایند. پخش موزیک های گوش نواز به همراه دکوراسیونی شیک، قطعا ساعاتی به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید: امکانات هتل رُیان قائم کیش

ناگفته نماند که شما عزیزان می توانید ضیافت های کوچک مانند جشن تولد و یا قرار های دوستانه را در کافی شاپ هتل رُیان قائم کیش برگزار نمایید. کارکنان این کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسرهای متنوع، عصرانه های سبک، شیک های خوشمزه و ..... از شما عزیزان پذیرایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید :
منابع :