هتل پانوراما کیش در فضای خود یک رستوران را ایجاد کرده است که به عنوان یکی از بهترین امکانات در این هتل کیش محسوب می شود؛ وجود این رستوران باعث رضایت مندی هرچه بیشتر مهمانان هتل خواهد شد. مهمانانی که این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت در جزیره کیش انتخاب می کنند، می توانند با خیالی آسوده از هر لحاظ به استراحت بپردازند.

رستوران هتل پانوراما کیش این امکان را برای مهمانان مقیم در هتل فراهم می کند تا بتوانند بدون هیچگونه نیاز به خارج شدن از هتل غذاهای مورد علاقه خود را صرف کنند. همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه های شما مهمانان ارجمند در تور کیش از مزیت های رستوران هتل پانوراما محسوب می شود. اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

رزرو هتل پانوراما کیش را با کمترین قیمت انجام دهید

چه نوع غذاهایی در رستوران هتل پانوراما کیش سرو می شود؟

در منوی رستوران هتل زیبای پانورما کیش شما می توانید انواع غذاهای متنوع و لذیذ را سفارش دهید. سرآشپزان حرفه ای و با تجربه در این رستوران سعی دارند تا با سرو بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی رضایت مشتریان خود را جلب کنند. از این رو جای هیچگونه نگرانی برای شما عزیزان وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اتاق ها هتل پانوراما کیش

تمامی غذاهای منوی این رستوران هتل پنج ستاره پانوراما کیش با مواد اولیه تازه و با کیفت سرو می شود که نتیجه آن، طعم و رنگ و بوی بی نظیر این غذاها می باشد. شما می توانید با هر سلیقه و یا ذائقه ای در کنار خانواده به رستوران هتل مراجعه کنید و لحظاتی دلنشین را با رضایت مندی کامل، برای خود و عزیزانتان رقم زنید. 

رستوران هتل پانوراما کیش
طراحی دیزاین شیک در رستوران هتل پانوراما کیش

دیزاین و فضای زیبا در رستوران هتل پانوراما کیش

رستوران هتل جذاب پانوراما کیش با فضایی زیبا و دیزاینی شیک در اختیار مهمانان این هتل قرار دارد. میز و صندلی های بسیار لاکچری و چیدمان مناسب، در همان ابتدای ورود شما را مجذوب خواهد کرد. همچنین پرنسل دوست داشتنی این رستوران با برخوردی خوش و پسندانه از شما عزیزان پذیرایی خواهند کرد. 

هتل پانوراما کیش

مهمانان هتل پانوراما کیش می توانند به همراه خانواده و عزیزان خود از فضای بزرگ و ظریفیت مناسب رستوران هتل نهایت لذت را ببرند. این رستوران در طبقه همکف قرار گرفته و دسترسی به آن بسیار آسان می باشد. بدون شک شما می توانید در هنگام میل غذا از فضای زیبای رستوران هتل پانوراما کیش نیز لذت کافی را کسب کنید.

کافی شاپ دنج و دلنشین در هتل پانوراما کیش

کافی شاپ هتل پانوراما کیش بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت در این هتل می باشد. اگر علاقه مند هستید مدتی را در فضایی آرام و دنج سپری کنید، پرسنل این کافی شاپ در هتل آماده پذیرایی از شما عزیزان خواهند بود. سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دسر های متنوع، عصرانه های سبک، شیک های خوشمزه در این کافی شاپ می تواند رضایت شما را جلب کند. 

مقاله مرتبط: امکانات هتل پانوراما کیش

البته ناگفته نماند که کافی شاپ هتل پانوراما کیش علاوه بر مزیت های ذکر شده، بهترین مکان برای برگزاری ضیافت های کوچک همانند جشن های تولد و یا قرار های دوستانه نیز می باشد. شما می توانید برای رزو میز و ایجاد تدارکات لازم در این کافی شاپ از قبل اقدام به رزرو میز در کافی شاپ هتل کنید.
 

بیشتر بخوانید :
منابع :