مالک هتل کوروش کیش کیست؟ دانستن این موضوع یکی از دغدغه های افرادی است که ترجیح میدهند صاحبین سرمایه را شناسایی کنند و از اعتبار و قدرت آنها برای سرمایه گذاری های بعدی استفاده نمایند.

چگونه برای شناسایی مالک هتل کوروش کیش دچار مشکل نشویم؟

مالک هتل کوروش کیش به دلیل شباهت نام این هتل با هتل هفت ستاره کوروش که هنوز افتتاح نشده است اغلب اشتباه گرفته می شود. مالک هتل کوروش کیش هفت ستاره یا سرمایه گذار اصلی آن شخصی به نام حسین ثابت است که به دلایلی ادامه ساخت و ساز آن متوقف شد و حالا سالهاست که در انتظار سرگیری ساخت و افتتاح مانده است.

کنجکاوی ها درباره دانستن  نام مالت هتل کوروش کیش پس از افتتاح این هتل پنج ستاره در جزیره کیش دوباره از سر گرفته شد و حالا جمعیت بیشتری مشتاق هستند بدانند که آیا این هتل نیز با سرمایه گذاری همان شخص احداث شده است یا خیر؟

برای این دسته از افراد باید عنوان کرد که مالک هتل هفت ستاره کوروش کیش با داشتن اهداف بزرگی همچون سازگاری یک مجموعه با محیط زیست و معماری خاص و دیگر، برای ساخت هتل های پنج ستاره ای به شکل فعلی چون هتل کوروش تازه افتتاح شده برنامه ای ندارد.

آیا نام مالک هتل کوروش هفت ستاره اهمیت بیشتری دارد یا پنج ستاره؟

اینکه مالک هتل کوروش کیش پنج ستاره در حال حاضر چه کسی است کمک شایانی می کند تا بدانیم چه شخصی با نام کوروش هفت ستاره فعالیت خود را آغاز نموده و با نامی برند موفق به جذب مهمانان زیادی شده است. البته اهمیت چندانی هم ندارد که بدانیم مالک یک هتل پنج ستاره معمولی چه کسی است.

در واقع این مالک هتل کوروش هفت ستاره کیش است که بحث های زیادی راجع به آن مطرح است. آنکه اغلب حرکتی نو را در منطقه ای آغاز می کند شجاعت و سرمایه ای بالا به همراه دارد و برای بازگشایی راهی نو سختی های زیادی را متحمل می شود.

بیشتر بخوانید :
منابع :