معماری هتل ترنج کیش یکی از مهمترین دلایلی است که سبب شده گردشگران تور کیش علاقه زیادی به اقامت در این هتل پیدا کنند. معماری هتل ترنج از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده و حس خوشایندی را به میهمانان منتقل می کند. همچنین می توان گفت این هتل به دلیل معماری خارق العاده خود جزء برترین هتل های کیش و خاورمیانه شناخته می شود.

هتل 5 ستاره ترنج کیش با نرخ ویژه

بخشی از معماری هتل ترنج کیش مطابق با سبک معماری اصیل ایرانی 

معماری هتل ترنج کیش با زیبایی هرچه تمام تر و طراحی های خاصی بنا شده است. سبک معماری این هتل با الهام گرفتن از نگار های کهن تاریخ ایرانی می باشد. هتل ترنج به شکل بته جقه بوده که همین جذابیت در نوع معماری آن باعث شده افراد بیشتری به منظور اقامت در آن به جزیره مرجانی کیش رجوع کنند. 

معماری هتل ترنج کیش که نقش بته جقه را به تصویر کشیده که این خود نمادی از تمدن تاریخ ایرانیان است. این طرح به معنای نشانه آزادگی ایرانیان بوده که از سر فروتنی سری خم دارد. برخی دیگر از محققان آن را نشان ایستادگی ایران در برابر تندبادهای حوادث دانسته و خمیدگی سر را نشانی از آسیب دیدنش در این تندبادها قضاوت کرده اند.

آیا معماری هتل ترنج کیش به فضای پیرامون آن آسیب می زند؟

معماری هتل زیبای ترنج کیش با درنظر گرفتن نکات ایمنی بر روی دریا طراحی شده و اکو سیستم های طبیعی در آن به کار رفته تا به محیط زیست آسیبی وارد نشود. اینگونه وجود هتل ترنج باعث کثیفی آب های دریای خلیج فارس نشده است. هتل ترنج دو فاز داشته که فاز دوم آن به صورت ساحلی و در دست احداث می باشد.

ساخت بنا و معماری هتل ترنج کیش تنها در مکانی دنج به دور از هیاهو و شلوغی جزیره امکان پذیر بود، به همین دلیل در یکی از خلوت ترین سواحل جنوب غربی کیش ساخته شده است. سبک معماری هتل دریایی 5 ستاره ترنج کیش بسیار مشابه با هتل های مالدیو می باشد.

هتل ترنج کیش را به راحتی رزرو کنید

مدیریت خلاق هتل نوین ترنج کیش

معماری هتل مجلل ترنج کیش برگرفته از اندیشه های مدیریت هتل به نام جناب آقای صدقی بوده که زحمت فراوانی در این باره کشیده اند. ایشان می کوشیدند تا هتلی با سبک معماری متفاوت ساخته تا مورد توجه عموم قرار گیرد و به پیشرفت ایران در این زمینه کمک فراوانی کند. انجام دهد. تلاش های آقای صدقی موجب شد تا هتل ترنج به عنوان هتلی برجسته در بین هتل های خاورمیانه شناخته شود.

از دیگر طراحی های بی نظیری که در هتل ترنج کیش به کار رفته است می توان به عرشه های چوبی آن اشاره نمود که با ظرافتی خاص چوب ها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. برای حمل ونقل میهمانان برای رسیدن به اتاقان از ماشین های گلف استفاده می شود چرا که وزنی سبک و ظرفیت متعادلی دارند.

معماری خاص در رستوران و کافی شاپ هتل ترنج کیش

معماری هتل 5 ستاره ترنج کیش به گونه ای طراحی شده که سه رستوران و دو کافی شاپ در آن جای بگیرند و شرایط رفاهی مطلوبی داشته باشند. رستوران های تاج ترنج و رستوران خورشید بر روی عرشه چوبی هتل بنا شده و رستوران ساحلی بر روی ماسه های نرم ساحل قرار گرفته است. کافی شاپ گلف نیز بر روی عرشه چوبی و دیگری نیز در ساحل شن زار وجود دارد.

رزرو هتل ترنج کیش با قیمتی عالی

کمی درباره ویژگی های معماری هتل ترنج کیش بدانیم

افرادی که به اقامت در هتل لوکس ترنج کیش می پردازند باید بدانند که به طبیعت آسیب نزنند. این هتل تندیسی از سازمان حفاظت محیط زیست دریافت نموده چرا که معماری و بنای آن هیچگونه آسیبی به محیط پیرامون خود نزده است. وجود دو جزیره مصنوعی مکانی برای زندگی پرندگان نیز ایجاد کرده و فضایی آرامش بخش را دارا می باشد.

برخی از افراد معتقدند هتل دریایی ترنج کیش در برابر طوفان و امواج بلند دریا مقاوم نخواهد بود اما این فرضیه اشتباه بوده و یک موج شکن ارگانیگ مانع آسیب رساندن امواج به سوئیت های هتل می شود. پس نیازی میهمانان هتل در هنگام مواجه شدن با موج های بلند و طوفان ها نگران شوند و می توانند به راحتی از اقامت خود لذت ببرند. 

منابع :