مقایسه هتل ترنج کیش با دیگر هتل های خاورمیانه از دیگر مواردی است که ما برای آگاهی بیشتر گردشگران در این مطلب به آن پرداخته ایم. هتل ترنج کیش بهترین هتل جزیره مرجانی کیش شناخته می شود که همواره مورد مقایسه با دیگر هتل های کیش قرار خواهد گرفت. هتل کرون پلازا آنتالیا، جمیرا بیچ دبی، هتل های مالدیو از جمله هتل هایی هستند که بسیار مورد مقایسه با هتل ترنج توسط کاربران قرار می گیرند. با ما تا پایان این مقاله همراه شوید تا بتوانید انتخابی مطمئن و آگاه را برای اقامت در جزیره انجام دهید.

رزرو آنلاین هتل ترنج کیش

مقایسه هتل ترنج کیش با سه هتل ممتاز خاورمیانه 

مقایسه هتل ترنج کیش با این دو هتل بسیار معروف و لوکس ممکن است کمی برای گردشگران تور کیش و خوانندگان این مقاله عجیب باشد، چرا که هتل کرون پلازا، جمیرا بیچ، هتل های مالدیو از به نام ترین هتل های خاور میانه محسوب می شوند. اگر قصد اقامت در این هتل ها را دارید باید به موضوع هزینه های بالای آن ها نیز توجه بسزایی داشته باشید. 

مقایسه هتل ترنج کیش با دیگر هتل های کیش و خاورمیانه  به انتخاب برتر گردشگران استعانت بیشتری خواهد کرد. چرا هتل ترنج کیش جزء هتل های نوین خاورمیانه محسوب می شود؟ این سؤالی است که شاید برای برخی از گردشگران به وجود بیاید، پس به پاسخی که به این پرسش داده می شود توجه کنید.

دلایل مهم  انتخاب هتل ترنج کیش به عنوان بهترین هتل در خاورمیانه

مقایسه هتل ترنج کیش از نظر با معماری خاص و منحصر به فردی که دارد سبب شده تا بسیار مورد توجه علاقمندان خود قرار می گیرید. همچنین شناور بودن آن روی آب و قیمت های فوق العاده مقرون به صرفه ای که برای اقامت ارائه می دهد. این ها از دلایل اصلی انتخاب هتل ترنج کیش به عنوان بهترین هتل خاورمیانه می باشد.

هتل ترنج کیش همانند هتل های مالدیو از شکل ظاهری بسیار زیبایی برخوردار است. ساختار سوئیت های این دو هتل کاملا شبیه به هم بوده و بر روی آب شناور هستند. هتل ترنج و هتل های مالدیو بر روی عرشه های چوبی قرار گرفتند و از سطح ایمنی بالایی نیز برخوردار می باشند.

با کمترین قیمت هتل ترنج کیش را رزرو کنید

آیا هتل ترنج کیش با هتل پارادیس آیلند مالدیو دارای تشابه است؟

هتل 5 ستاره ترنج کیش با هتل های 5 ستاره پارادایس آیلند مالدیو از جمله هتل پارادیس آیلند ریزورت اند اسپا، از امکاناتی شبیه به هم برخوردار بوده و ویو های لذت بخشی دارند. با اقامت در این دو هتل  لذت قدم زدن در دریای بلورین و کم‌عمق را لمس خواهید کرد. همه اتاق‌های هتل ترنج و پارادیس آیلند با دکوری زیبا و با وسایل شیک مبله شده ‌اند.

چالش جذاب مقایسه هتل ترنج کیش با هتل جمیرا بیچ دبی

مقایسه هتل ترنج جزیره کیش با هتل جمیرابیچ دبی در چند مورد امکان پذیر است. هتل ترنج هتلی دریایی با شکل ظاهری متفاوت بوده و می توان به راحتی از پنجره اتاق به داخل آب شیرجه زد و در کنارماهی ها به شنا پرداخت. اما هتل جمیرا بیچ ساحلی و به صورت طبقاتی است و چنین امکانی در آن وجود ندارد.

از دیگر قیاس ها هتل ترنج کیش و هتل جمیرت بیج دبی می توان از لحاظ اقتصادی  به چالش کشید. هتل 5 ستاره جمیرا بیچ دبی با گرفتن هزینه های بالا و گزاف گردشگران را پذیرش می کند. اما هتل ترنج کیش با چند برابر قیمت پایین تر از امکانات و سوئیت های بسیار عالی در اختیار گردشگران می گذارد.

رزرو آسان هتل دریایی ترنج جزیره کیش

مقایسه هتل کرون پلازا آنتالیا با هتل دریایی ترنج کیش

در این مقاله هتل ترنج کیش با هتل کرون پلازا آنتالیا نیز مقایسه می شود. هتل کرون پلازا بسیار گران بوده و امکاناتی که در اختیار میهمان می گذارند در حد مبلغ پرداختی نمی باشد. همچنین این هتل شناور نیست. اما هتل ترنج کیش با هزینه های مقرون به صرفه امکانات بی نظیری را ارائه می دهد و اینکه بر روی آب های دریا شناور می باشد. هر لحظه صدای امواج دریا، صدای پرندگان دریایی با اقامت در آن به گوش می رسد. 

منابع :