هتل های پرطرفدار کیش و آشنایی با آن ها  این امکان را به گردشگران می دهد تا انتخاب خوبی داشته باشند. کیش جزیره ای گرمسیر و زیبا در ایران است که هر ساله بیشترین گردشگر را در بین کلان شهرهای دیگر به سمت خود می کشاند.

هتل های پر طرفدار کیش به دلیل قرار گیری در منطقه ساحلی  محبوبیت دو چندان را در بین گردشگران به دست آورده است. زیرا وجود این موقعیت مکانی برای این هتل های کیش باعث  شیک و زیبا شدن آنها شده است.

هتل های پر طرفدار کیش علاوه بر قرار گیری در منطقه ساحلی، وجود اسکله تفریحی و تمرکز بازارها و مجتمع های تجاری و رستوران ها و کافی شاپ ها و کنسرت ها و جنگ های شادی در این منطقه باعث  ترغیب هر گردشگری خواهد شد. بنابراین گردشگران می توانند در این هتل ها سفری مهیج را در بهترین و نوسازترین هتل های لوکس تجربه نماید.

هتل میراژ کیش، هتل نوساز در لیست هتل های پر طرفدار

یکی از هتل های پر طرفدار کیش،  هتل پنج ستاره میراژ کیش است. این هتل  به تازگی و در سال 1397 ساخته شده و همجوار ساحلی آرام می باشد که برخی اتاق های آن در ارتفاع چشم اندازی فوق العاده به دریا دارد.

هتل های پر طرفدار کیش و هتل سازی در جزیره کیش به خوبی نشان می دهد هتل های نوساز از محبوب ترین واحدهای اقامتی در این جزیره هستند. البته  هر چند سال به تعداد آن ها افزوده میشود تا گردشگران بیشتری را تشویق به حضور در این جزیره نمایند. هرچند این روند تهدید بزرگی برای طبیعت بکر این جزیره و بر هم زدن اقلیم است اما هنوز این فعالیت ادامه دارد.  به عقیده برخی سرمایه داران بهتر است این جزیره تبدیل به شهری شبیه سئول و یا شهرهای بزرگ ساحلی شود.

هتل های پر طرفدار کیش در گیر و دار همین تصمیمات پی در پی احداث می شوند که هتل میراژ کیش با شکوه یکی از این هتل ها به شمار می رود. این هتل با معماری تلفیقی ایرانی و اروپایی و چیدمان مدرن بسیار مورد توجه علاقمندان به معماری نوین می باشد.

هتل کوروش کیش یکی از هتل های پرطرفدار

هتل کوروش کیش یکی دیگر از هتل های پر طرفدار کیش است  که در منطقه ساحلی می باشد و با توجه به معماری ساده تر از هتل میراژ کیش گاهی تصور می شود شاید هتلی چهار ستاره باشد. اما برخلاف افکار برخی این هتل  با ارائه خدمات مفصل یک هتل پنج ستاره و مساحت استاندارد در گروه هتل های پنج ستاره قرار دارد.

هتل پر طرفدار کوروش کیش با توجه به موقعیت مکانی برای برخی از افراد محبوب تر از هتل های بسیار نزدیک به اسکله تفریحی می باشد.این هتل با قرارگیری در میدان پردیس تقریبا همجوار با دریاست.  کمی دورتر همچنین دو مجتمع تجاری پردیس فاز یک و دو همجوار این هتل هستند که باعث می شود دسترسی به آنچه مورد نیاز و علاقه گردشگران است راحت باشد.

هتل کوروش کیش در لیست هتل های پر طرفدار کیش قرار دارد و شاید یکی از دلایل مهم آن  سکوت بیشتر نسبت به منطقه تجمع بازارها در مجاورت اسکله تفریحی باشد. زیرا باعث می شود افراد گریزان از جمعیت این منطقه را ترجیح دهند.

هتل کوروش کیش با ارائه چیدمانی شیک در اتاق هایی وسیع رضایت تقریبی گردشگران را جلب می کند اما نارضایتی های از کاستی برخی وسائل جزئی همچون اتو یا موارد مشابه وجود دارد. همچنین گاهی عنوان شده است که منو ارائه شده در رستوران و کافی شاپ در خور شان یک هتل پنج ستاره نیست که به هرحال این موارد باعث نمی شود محاسن بسیار زیاد این هتل نوساز نادیده گرفته شود.

آیا هتل داریوش کیش از هتل های پر طرفدار در این جزیره محسوب می شود؟

هتل داریوش کیش در گروه هتل های مطرح جهان قرار دارد و در سایت های زیادی به گردشگران دنیا معرفی می شود. این استقبال بی نظیر از هتل های پنج ستاره کیش آن هم در سراسر دنیا مربوط به معماری خاص آن می باشد.

هتل داریوش کیش نمادی است از شکوه و فرهنگ غنی ایرانیان که تخت جمشید را به تصویر می کشد. همچنین  با امکانات فوق العاده تفریحی و رفاهی  اقامتی شبیه به اقامت در تخت جمشید را برای مهمانان خود تداعی می کند.

هتل داریوش کیش با سرمایه گذاری شخصی ساخته شد و هدف والایی همچون اشاعه  فرهنگ و جذب گردشگر جهانی را به همراه داشته است. در واقع سازنده این هتل تنها به کسب درآمد فکر نمیکرد و معتقد است اینگونه ساختمان ها و پارک ها با اینکه در ابتدای امر سود مالی به همراه ندارند اما در آینده سود فرهنگی و گردشگری گسترده ای را شامل حال مردمان کشور می کند.

هتل داریوش کیش علاوه بر معماری فوق العاده با سر ستون هایی مشابه تخت جمشید و حکاکی های مشابه ، چیدمان و ارائه خدماتی عالی داشته است. این هتل با اینکه از سال 2003 افتتاح شده  اما هنوز با همان زیبایی و شکوه در میان دیگر هتل های نوساز نقش اصلی معماری اصیل ایرانی را به خود اختصاص داده است.

در هتل داریوش کیش امکاناتی همچون پیست دوچرخه و سالن بدنسازی و ساحل اختصاصی و استخر و ورزش های آبی وجود دارد. تمامی این امکانات هتل داریوش کیش را تبدیل به دهکده ای کوچک برای اقامت و تفریح نموده است که مسافران ناچار نیستند برای تفریح هتل را ترک نمایند.

بیشتر بخوانید :
منابع :