وب سایت هتل کوروش کیش به معرفی این هتل نوساز پنج ستاره که نزدیک به ساحل دریای مرجانی در میدان پردیس واقع شده است می پردازد. این هتل یکی از بهترین هتل های کیش می باشد. موقعیت مکانی این هتل باعث شده است که دسترسی خوبی به بازارهای پردیس یک و دو و چند مجتمع دیگر داشته باشد.

وب سایت هتل کوروش کیش به چه منظور ایجاد شده و چه کاربردی دارد؟

وب سایت هتل کوروش کیش برای معرفی مجموعه خود این سایت را ایجاد کرده است. این سایت بسیار زیبا و شکیلبا محیط کاربری آسان برای هر سطح سواد ارائه می شود. بنابراین هر فردی می تواند به راحتی به آن مراجعه کند.

وب سایت هتل کوروش کیش خوشبختانه با جست و جوی نام هتل در گوگل به راحتی قابل دسترسی می باشد. این هتل با آدرس اختصاصی  koorosh-hotel در حال فعالیت است. با اینکه توقع می رود بعد از بازگشایی سایت هتل کوروش کیش و در قسمت تماس با ما، شماره مستقیم هتل کوروش را بیابیم اما تنها شماره مستقیم قابل دسترسی چند شماره متعلق به شهر تهران و دفتر رزرواسیون همکار می باشد که کمی تامل بر انگیز است.

در حالی که مخاطب از وب سایت هتل کوروش کیش توقع شماره با پیش شماره کیش را دارد. برای پاسخ به این موضوع که چرا وب سایت این هتل بدست رزرواسیون تهران اداره می شود باید گفت بیشتر هتل های ایران برای جذب بیشتر مهمان، تلاش می کنند بیشتر اتاق های خود را به صورت گارانتی واگذار نمایند. این حالت کمک می کند تا از دردسرهای ضرر احتمالی در زمان های رکود و ماههای خلوت رهایی یابند.

واگذاری وب سایت هتل کوروش کیش

یکی از احتمالات برای واگذاری وب سایت هتل کوروش کیش به شرکت رزرواسیون در تهران همین موضوع گارانتی اتاق ها توسط این شرکت می باشد. یعنی علاوه بر سایت هایی همچون کیش لندیار، اسنپ تریپ و … این شرکت موفق به گارانتی بیشترین اتاق در این هتل شده است.  به همین دلیل رزرو مستقیم این هتل را نیز به همین شرکت سپرده اند.

به هر حال خوب است بدانیم که داشتن شماره مستقیم و یا مراجعه به وب سایت هتل کوروش کیش اهرمی نیست برای اخذ مناسب ترین قیمت برای اقامت ارزان قیمت و در واقع شرکتی که اتاق های هتل را کرایه کرده باشد بیشترین تخفیف را به مهمانان ارائه میدهد.

وب سایت هتل کوروش کیش بسیار معتبر می باشد و هر فردی می تواند با یک سرچ کوچک به آن دسترسی پیدا کند. هچنین از این رو سایت هایی همچون کیش لندیار، اسنپ تریپ و … شانس گردشگران برای دریافت تخفیف بیشتر را افزایش می دهند.

 

بیشتر بخوانید :
منابع :