ویوی هتل ترنج کیش نکته ای پر اهمیت از نظر گردشگران تور کیش می باشد. این هتل از ویوهای بی نظیری تشکیل شده که طرفداران بسیاری را در بین دیگر هتل های کیش به خود جذب کرده است. افرادی که به رزرو هتل ترنج می پردازند علاقه شدیدی به سوئیت هایی دارند که چشم اندازی روبه دریا و غروب دارد.

بهترین قیمت هتل ترنج کیش

ویوهایی متفاوت در سوئیت های هتل ترنج کیش

ویوی هتل ترنج کیش در اتاق ها متفاوت است. چرا که برخی از سوئیت های این هتل رو به ترنج ( ساختمان های خود هتل )، روبه دریا، رو به دریا و غروب خورشید می باشد. گردشگرانی که تمایل به رزرو اتاق هایی دارند که چشم اندازی رو به غروب  و دریا را دارا باشد می توانند سوئیت های رویال هتل را برای اقامت در این هتل رزرو کنند. 

ویوی متفاوت در هتل ترنج کیش یکی از جذابیت های این هتل محسوب می شود. زیرا گردشگران می توانند با هر سلیقه ای اتاق مد نظر خود را رزرو کنند. می توان گفت کسانی که سوئیت امپریال هتل را رزرو می نمایند تمایل دارند ویو اتاق روبه غروب و دریای خلیج فارس باشد. در اتاق های امپریال تجهیزاتی لوکس و پیشرفته ای وجود دارد که رفاه میهمانان را تضمین می کند. البته اکثر افرادی که این سوئیت ها را مورد انتخاب خود قرار می دهند موضوع قیمت چندان اهمیتی برایشان ندارد. 

ویوی هتل ترنج کیش، دلیلی برای اختلاف قیمت در اتاق های هتل

ویوی هتل 5 ستاره ترنج کیش سبب شده تا اتاق ها تفاوت قیمتی با یکدیگر داشته باشند. برای مثال اتاق هایی که چشم اندازی روبه غروب و دریا جزیره مرجانی کیش دارند گران تر و بعد از آن اتاق های رو به دریا نرخ های بالایی دارند. سوئیت های رو به ترنج مقرون به صرفه تر هستند. البته جای نگرانی نیست زیرا اگر گردشگران اگر رزرو خود را از سایت کیشلندیار انجام دهند می توانند اتاق مورد پسند خویش را با هزینه ای پایین تر رزرو نمایند.

هتل ترنج کیش را آنلاین رزرو کن

ویوی غروب و دریا هتل ترنج کیش تنها در اتاق های دوتخته رو به غروب، سوئیت های رویال و سوئیت امپریال قابل رؤیت می باشد. میهمانانی که در این سوئیت ها اقامت دارند می توانند لحظات رویایی را سپری کنند و نمایی از زیبایی خورشید در حال غروب و آسمان صاف کیش به رنگ سرخ، نارنجی را مشاهده نمایند.

ویوی دریا در سوئیت های هتل ترنج کیش تنها دریای بی کران خلیج فارس قابل دید است. میهمانانی که در این نوع اتاق ها ساکن شده اند از پنجره و تراس می توانند به راحتی به دورن اب شیرجه زده و دقایقی را مشغول به شنا و آبتنی شوند. شنیدن صدای امواج دریا و پرندگان دریایی در هنگام استراحت بسیار لذت بخش است. سوئیت های رویال و روبه دریا هتل ترنج هم قیمتی مقرون به صرفه دارند و هم چشم انداز زیبا را به چشم می کشند. 

آیا ویو غروب در رستوران های هتل ترنج کیش قابل دید است؟

ویو رو به غروب در رستوران خورشید هتل ترنج کیش هویدا بوده و زیبایی های خورشیدی سرخ در بین ابر ها را نمایانگر است. تصور کنید به این رستوران آمده و روی یکی از نیمکت های چوب نشسته اید. میل کردن غذا در هنگام لحظه غروب بسیار لذت بخش خواهد بود که هیچگاه فراموش نمی کنید.

تخفیف استثنایی هتل ترنج کیش

ویو رستوران ساحلی هتل ترنج کیش که میزبانی میهمانان را در زمان ناهار و شام  برعهده دارد مکان دیگری برای دیدن لحظه غروب آفتاب می باشد. در این رستوران متنوع ترین غذاهای بین المللی و ایرانی عرضه می شود که سرآشپز آن با بهترین مواد اولیه غذایی غذاهایش را طبخ می کند و با کیفیت مناسبی برای میهمانان سرو می کند. صرف این نوع غذاها در یک مکان فوق العاده رو به غروب دریا به همراه خانواده قطعا خاطره ای به یادماندنی را برایتان رقم خواهد زد.
 

منابع :