رستوران پایاب کیش به دلیل مجاورت با مجموعه تاریخی پایاب، فضایی زیبا و همچنین موسیقی زنده بسیار مورد توجه مشتریان است. منوی این رستوران در جزیره کیش شامل غذاهای ایرانی و فرنگی است. با مراجعه به این رستوران خوب کیش مسلماً لذتی عالی از سفر خواهید برد، مخصوصا اینکه پس از انجام تفریحات کیش برای رفع خستگی و صرف غذا به آن مراجعه کنید.

برای آشنایی با رستوران ها و کافی شاپ های کیش اینجا کلیک کنید

زمانی که رستوران پایاب کیش را برای صرف غذا انتخاب نمایید، می توانید از مجموعه تاریحی پایاب که شامل مکان های تاریخی و جاذبه های تاریخی مهمی هم می باشد دیدن کنید. همین امر سبب می شود تا شما بتوانید علاوه بر مکانی تاریخی از غذایی خوشمزه نیز لذت ببرید. کیشلندیار در این مقاله برای آشنایی بیشتر گردشگران تور کیش با یکی از بهترین رستوران های جزیره به نام رستوران پایاپ، اطلاعاتی کامل را بیان کرده که پیشنهاد می شود، حتما دنبال کنید.

امکانات رستوران پایاب کیش را بشناسید

رستوران پایاب کیش برای رضایت هر چه بیشتر مراجعه کنندگان خود امکاناتی همچون: اینترنت بی‌سیم، ارسال رایگان غذا، و رزرو میز برای مراسمات خاص را در نظر گرفته است. سرویس بهداشتی و سیستم تهویه مطبوع از دیگر امکانات این رستوران هستند.

رستوران پایاب کیش به دلیل استفاده از مواد اولیه ی تازه و به روز برای طبخ غذاهای خود، باعث شده تا از کیفیت غذایی بالایی برخوردار باشد. رستوران پایاب در جزیره کیش از پرسنل مجرب و حرفه ای بهره گرفته که سبب سرویس دهی عالی و رضایت بیشتر مشتریان شده است.

مطالبی درباره رستوران جنوب در جزیره کیش

محیط دنج و آرام در رستوران پایاب جزیره کیش

 این رستوران علاوه بر غذاهای لذیذ و خوش طعم به دلیل محیط پاکیزه و بهداشتی که دارد سبب شده تا رضایت افراد را به خود جلب کند. تمام این عوامل در کنار یکدیگر به بهترین نحو سبب شده تا طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. محیط دنج و آرام  رستوران باعث شده تا میهمان هنگام صرف غذا حس خوبی داشته باشد.ارزش غذایی رستوران با توجه به آنچه که به افراد ارائه می دهد، منصانه می باشد.

رستوران دیدنی پایاب در کیش ی رستوران سنتی بوده که علاوه بر غذاهای سنتی، غذاهای بومی نیز ارائه می دهد. این رستوران در میدان المپیک، بلوار المپیک قرار دارد و به استخر المپیک آقایان نیز نزدیک می باشد. شما می توانید در لیست هتل های کیش، به دنبال محلی برای اقامت در نزدیکی این رستوران باشید تا همواره از غذاهای با کیفیت عالی آن استفاده نمایید.

منابع :