یکی دیگر از رستوران های خوب جزیره کیش فست فود تیمچه کیش است که فضایی آرام و دل نشین را برای مشتریان و مسافران تهیه دیده اند و انواع غذاهای لذیذ فست فودی را می توانید در این رستوران میل نمایید که بی شک با یک بار امتحان از طرفداران اصلی غذا های این رستوران می شوید.

فست فود تیمچه کیش دارای منو های متفاوتی از انواع برگرها، پیتزاها و ساندویچ ها می باشد. در این مکان پیتزاهای خوشمزه ای طبخ می شود که فوق اعاده کشدار است و بسیار پر طرفدار می باشد. با مراجعه به این رستوران می توانید هرآنچه مد نظر داشته باشید را نوش جان کنید.

پرسنل فست فود تیمچه کیش با شخصیت هستند؟

فضای تمیز و زیبای رستوران تیمچه کیش باعث شده تا مشتریان بسیار راضی باشند و در دفعه های بعد نیز باز هم به این مکان مراجعه نمایید. پرسنل و کارکنان آموزش دیده و مجرب این فست فود با کمال ادب و احترام با مشتریان خود رفتار می کنند که نشان شخصیت مدیریت رستوران می باشد.

فست فود تیمچه کیش مورد تایید وزارت بهداشت بوده و از نظر کیفیت غذاها عالی می باشد. در این رستوران شما می توانید انواع فست فودها نظیر هات داگ ها، قارچ و پنیرها، سیب زمینی های سرخ کرده و ... را نیز سفارش دهید.

چه اماکنی به فست فود تیمچه کیش نزدیک می باشد؟

بازار پردیس 2 کیش و مجتمع تجاری کیش از جمله مکان هایی هستند که  در نزدیکی این فست فود قرار گرفته اند. همین موقعیت مکانی خوب سبب شده تا بیشتر گردشگران تور کیش بعد از خرید بتوانند به این رستوران مراجعه کنند و از طعم غذاهای آن لذت ببرند.

 است.

یکی دیگر از مکان های نزدیک به فست فود رستوران تیمچه جزیره کیش پارک هنگام می باشد که یکی از بهترین مکان ای تفریحی و گردشگری جزیره به شمار می رود. هتل پانوراما کیش و هتل پارمیس کیش از هتل های نزدیک به فست فود مذکور هستند.

منابع :