فست فود خانه برگر کیش یکی از معروف ترین فست فودهای جزیره است که آوازه ان به گوش تمام گردشگران تور کیش رسیده است. در این فست فود شما می توانید منویی متنوع از غذاهای مختلف را مشاهده و سفارش دهید.

فست فود خانه برگر کیش با مدیریت بسیار خوب خانم بختیاری اداره می شود که سلیقه ایشان را می توان در چیدمان رستوران مشاهده کرد. تم قرمز این رستوران سبب می شود نشاط بیشتری در این مکان برای صرف غذا داشته باشید.

امکانات رستوران خانه برگر کیش چیست؟

فست فود خانه برگر کیش از امکاناتی همچون اینترنت رایگان و فضای بیرونی برای نشستن برخوردار می باشد. در این رستوران شما می توانید از ساعت 12 تا 3 و 30 دقیقه عصر نهار سفارش دهید و از ساعت 6 و 30 دقیقه عصر تا 2 بامداد می توانید شام هایی لذی سفارش داده و از نسیم دریایی لذت ببرید.

رستوران خانه برگر کیش دارای منویی متنوع از مرغ های سوخاری، پیتزاها و ژامبون های مختلف، هات داگ ها و قارچ و پنیرهای خوشمزه می باشد که دهان هر کسی را آب می اندازد. پس توصیه می کنیم در سفر به جزیره حتما به این رستوران بروید و از تگزاس برگر آن نوش جان نمایید.

خانه برگر کیش کجا قرار دارد؟

خانه برگر کیش در بلوار مروارید یا همان ایوان مروارید، پلاک 234 قرار گرفته که در شهرک صدف واقع می باشد. شهرک صدف یکی از بهترین مناطق در جزیره می باشد و برخی از هتل های جزیره کیش در نزدیکیآن قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است برخورد خوب پرسنل و سرویس دهی خوب یکی از مزایای رستوران برگر کیش می باشد که علاوه بر این مورد فضای تمیز آن نیز دلیل دیگری بر محبوبیت آن است. پس بعد از تفریح و گردش به رستوران بروید و یک تگزاس برگر سفارش دهید.

منابع :