فست فود ایرانا کیش یکی دیگر از رستوران های خوب جزیره کیش است که فضایی آرام و دل نشین را برای مشتریان و مسافران تهیه دیده اند و انواع غذاهای لذیذ فست فودی را می توانید در این رستوران میل نمایید که بی شک با یک بار امتحان از طرفداران اصلی غذا های این رستوران می شوید.

مزایای مثبت فست فود ایرانا کیش

فست فود ایرانا دارای منو های متفاوتی از انواع برگرها، پیتزاها و ساندویچ ها می باشد. در این مکان پیتزاهای خوشمزه ای طبخ می شود که دهان هر کسی را آب می اندازد. فضای تمیز و زیبای رستوران باعث شده تا مشتریان پر و پا قرصی برای خود جمع کند. پرسنل و کارکنان آموزش دیده و مجرب این فست فود با کمال ادب و احترام با مشتریان خود رفتار می کنند.

از دیگر مزایای فست فود ایرانا کیش مورد تایید وزارت بهداشت آن می باشد که خاطر مشتریان را از کیفیت غذایی جمع می کند. شهرک صنعتی کیش و شهرک میر مهنا کیش در نزدیکی این فست فود قرار گرفته اند که مهم ترین ویژگی آن به شمار می رود.

فست فود ایرانا کیش به چه اماکنی نزدیک است؟

آدرس این فست فود در خیابان شیخ بهایی، چهار راه قصر، جنب کوچه شماره ۱۰می باشد. از این رو گردشگران تور کیش می توانند بعد از تفریح برای صرف غذا به فست فود مذکور مراجعه نمایند. علاوه بر این موارد هتل آفتاب شرق کیش نیز به این مکان نزدیک می باشد.

منابع :