فست فود البیک کیش رستورانی پر آوازه است که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیزشعبه دارد. این رستوران و فست فود زنجیره ای سال ها است که به شکل بین المللی فعالیت می کند و با کیفیت خوب غذاهای خود توانسته است نظرات گردشگران را جلب کند.

فست فود البیک کیش در چه کشورهایی شعبه دارد؟

فست فود با کیفیت البیک کیش درکشورهای مصر، پاکستان و آفریقای جنوبی شعبه داشته که یکی از بین المللی ترین رستوران های دنیا به شمار می رود. در این رستوران انواع فست فودهای تند و خوشمزه همراه با غذاهای عربی سرو می شود.

رستوران البیک کیش با بهترین طعم غذاهای خود توانسته، گردشگران و مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کند. همین کیفیت بالا و سرویس دهی دقیق ستوران سبب شده تا یکی از بهترین رستوران ها و فست فودهای جزیره کیش باشد.

مزایا و نکات مثبت فست فود البیک کیش

رستوران البیک کیش دارای منو های متفاوتی از انواع برگرها، مرغ سوخاری و غذاهای عربی می باشد. در این مکان طعام های خوشمزه ای طبخ می شود که دهان هر کسی را آب می اندازد. مجبوس الحم، هریسه و قلیه مهی از جمله غذذاهای لذیذ این رستوران بین المللی می باشد.

فضای تمیز و زیبای رستوران باعث شده تا لذت صرف غذا بری میهمانان دو چندان شود. از دیگر مزایای این رستوران برخورد عالی پرسنل و خدمات دهی آن ها می باشد که سبب رضایت مدعوین این رستوران کیش شده است.

از دیگر ویژگی های این رستوران دسترسی به اسکله تفریحی و بازار مریم 2 کیش می باشد که در نزدیکی این رستوران قرار گرفته است. از این رو گردشگران تور کیش می توانند بعد از تفریح برای صرف غذا به این رستوران مراجعه نمایند. رستوران و فست فود البیک کیش در خیابان کاشانی قرار گرفته و هتل شایان نیز در نزدیکی آن می باشد.

منابع :